فراخوان رقابت طراحی در جزایر ونیز

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۱ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۰۳ ، بازدید:۳۲۸۵

رقابت طراحی مجتمع دانشگاهی جزیره‌ای در نزدیكی ونیز ایتالیا فراخوان داد.
 

فراخوان رقابت طراحی در جزایر ونیز , مجتمع دانشگاهی جزیره‌ای ,  ونیز ایتالیا , فراخوان رقابت طراحی , رقابت طراحی مجتمع دانشگاهی , محیطی دانشگاهی

 

به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , رقابت طراحی دانشگاه جزیره توسط دو گروه "YAM" (Young Architects) RIAM" "برگزار می‌شود. هدف از این رقابت، طراحی یک محیطی دانشگاهی، اقامتی و تفریحی در جزیره‌ای در نزدیکی ونیز است.

شرکت در این مسابقه برای طراحان و معماران اعم از دانشجو و حرفه‌ای آزاد است.

مهلت ثبت‌نام تا 19 خرداد 1395 و پایان مهلت ارسال آثار 26 خرداد ( ( 15June 2016) اعلام شده است. نتایج این رویداد نیز 8 مرداد ( 29 July 2016)منتشر خواهد شد.

جوایزاین رویداد برای رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب 10، 4 و 2 هزار یورو در نظر گرفته شده است.

پیتر كوك، پاتریك لوت، یانیس كاندیلیاریس، فرانسیسكو دالكو، الساندرو ماراتا، آلبرتو فرلنگا، آندره آ بوئری، پی یر لوئیجی سرولاتی و فرانچسكا گرازیانی به عنوان هیئت داوران این رقابت معرفی شده اند.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و دریافت مدارک این مسابقه به نشانی های اینترنتی  http://yacsrl.jc.neen.it/competition و http://www.archdaily.com/783135/call-for-entries-university-island زیر مراجعه كنند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .