چشمان خود را به جاده بدوزید.

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۲۸۷ ، بازدید:۴۰۳۴

با افزایش‌ جریمه‌ها و شدت مجازات، هیچ شکی نیست که خطرات رانندگی جز نگرانی‌های جدی حال حاضر است.

 

چشمان خود را به جاده بدوزید.

 

بسیاری از افراد برای رانندگی ایمن‌تر، به نصب دستگاه‌های مختلف بر روی داشبورد یا کنسول ماشین خود روی آورده‌اند، درحالیکه ممکن است این اقدام، راننده را از استفاده‌ از دست‌ها بی‌نیاز کند، اما لزوما به معنی بی‌نیازی از نگاه کردن به جاده نیست. اخیرا یک شرکت آمریکایی، نرم‌افزار و سخت‌افزاری به نام "HUDWAY Glass" برای رانندگی ایمن‌تر طراحی کرده است. یک صفحه نمایش، که اطلاعات را از گوشی هوشمند شما منعکس می‌کند.

 

چشمان خود را به جاده بدوزید.

 

"HUDWAY Glass" ،از طریق انعکاس تصویر گوشی هوشمند شما بر روی صفحه نمایش شیشه‌ای خود کار می‌کند. این وسیله را به سادگی بر روی داشبور اتومبیل نصب کرده، گوشی هوشمند خود را بر روی محل در نظر گرفته شده قرار دهید و نمایشگر شیشه‌ای را در زاویۀ مورد نظر خود تنظیم کنید.

صفحه نمایش شیشه‌ای HUDWAY Glass آن را بسیار خاص کرده است. ترکیب، انحنا، درشت‌نمایی 20 درصدی تصویر روی صفحه نمایش، کاهش تابش خیره‌کننده ، شفافیت و وضوح حداکثری این صفحه‌نمایش، از ویژگی‌های خاص آن است. آفتابی یا ابری، بارانی یا برفی، HUDWAY همیشه قابل مشاهده و شفاف خواهد بود.

 

چشمان خود را به جاده بدوزید.

 

HUDWAY Glass ،با هر برنامه‌ای که دارای قابلیت Head-Up Display (HUD) باشد، به این معنی که قادر به چرخش تصویر در اطراف باشد،به طوری که آن را به درستی منعکس کند، می‌تواند کار کند. اهداف اولیۀ صفحه شیشه‌ای این دستگاه، جهت‌یابی درست و بررسی سرعت است. همچنین این صفحه قادر است پیام های متنی، توئیت‌ها، فیلم‌ها و ... را تا زمانی که شما از  HUD مناسب استفاده می‌کنید، برایتان نمایش دهد. البته، HUDWAY پیشنهاد می‌کند چنین فعالیت‌هایی را تنها با خیال راحت و هنگامی که ماشین پارک شده است، انجام دهید.

 

چشمان خود را به جاده بدوزید.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: ippinka.com

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (مهناز عاشق طوسی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .