سطل زباله‌ مدرن

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۰۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۴۰۲ ، بازدید:۶۳۷۷

دیگر نیازی به ظروف جداگانه برای زباله‌های خشک و تر (مواد بازیافتی و زباله‌های مواد غذایی) ندارید، سطل زبالۀ Totem با طراحی زیبای خود، کار را برای شما آسان کرده است.

 

سطل زباله‌ مدرن

 

Totem دارای محفظه‌های مجزا برای زباله‌های مواد غذایی، بازیافت و ذخیره‌سازی آیتم‌های خانگی می‌باشد. این سطل زبالۀ زیبا با طراحی عمودی برای صرفه جویی در فضا، دارای یک بدنه فولادی ضد زنگ با درب لمسی، یک فیلتر بو تعبیه شده داخل در (برای جلوگیری از انتشار بوی زباله)، یک دستۀ ارگونومیک، چرخ‌های لاستیکی برای جابجایی آسان، یک سبد برای زباله‌های مواد غذایی و بخش بازیافت می‌باشد.

 

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

سطل زباله‌ مدرن

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: blessthisstuff

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (مهناز عاشق طوسی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .