فیلتر آب فولادی LifeStraw

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۰۶ ، بازدید:۴۴۱۲

شرکت LifeStraw ،به مناسبت یک دهه فعالیت، یک نسخه جدید از فیلتر آب خود اراِئه داد.همانطور که از اسم این محصول پیداست،تفاوت اصلی آن با نسخه قبلی خود در جنس آن است، که از پلاستیک به فولاد ضد زنگ تغییر یافته است.

 

فیلتر آب فولادی LifeStraw

 

این دستگاه ،دارای فیلتر های قابل تعویض کربنی است ،که  می تواند مواد مضر آب را از آن جدا کند،مانند نمک،مواد شیمیایی،کلر ،فلزات سنگین و به طور کلی بهبود بو ،طعم و مزه آب.

طول کلی این دستگاه 21 سانتی متر و قطر آن 3 سانتی متر است و وزن آن 125 گرم می باشد.

 

فیلتر آب فولادی LifeStraw

 

شرکت LifeStraw، وعده برای تمیز کردن هر آبی(غیر از آب های اقیانوس شور) را تا 99.9999٪ از باکتری ها و ویروس های مختلف داده است.حداکثر عمر هر فیلتر 1000 لیتر بوده و بعد از آن باید فیلتر آن را تعویض کرد.

این دستگاه برای افرادی که علاقه زیادی به کمپینگ دارند ،بسیار مناسب است و در حال حاضر با قیمت $59.95 به فروش می رسد.

 

فیلتر آب فولادی LifeStraw

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: bonjourlife

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (پرهام بهروش)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .