فراخوانی برای ترویج زیبایی‌شناسی در معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۲۰ ، بازدید:۲۵۰۴

رقابت طراحی  خانه امروز، خانه فردا  فراخوان داد.

به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , این رقابت چالشی است برای معماران و طراحان تا استانداردها و طراحی‌های نوینی در معماری داخلی خانه ارائه دهند. هدف از این مسابقه خلق کردن راه حل‌های جهانی طراحی و ساختن خانه ای سازگار، مقرون به صرفه و جذاب برای زندگی در آینده است. این رویکردها در جهت ترویج حس زیبایی شناسی و همچنین عملکردگرایی در معماری تعیین شده‌اند و در آثار ارسالی به این مسابقه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این رقابت این امکان را به افراد می‌دهد تا در مورد بهبود کیفیت زندگی خود در تمامی مراحل زندگی‌شان تفکر کنند.

 

فراخوان , ترویج زیبایی‌شناسی در معماری , زیبایی‌شناسی در معماری , زیبایی‌شناسی , معماری , خانه امروز , خانه فردا , هنرآنلاین , معماران , طراحان , رقابت طراحی

 


مهلت ارسال آثار و ثبت نام تا 10  اردیبهشت 1395 (29 آوریل) تعیین شده است. 

برای کسب اطلاعات دقیق تر به وبسایت این رویداد به نشانی http://www.homemattersamerica.com/design/2016challenge/submit2016/ مراجعه کنید.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .