پاویون استرالیا میزبان رم کولهاس می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۰۴ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۴۶ ، بازدید:۳۴۱۲

معمار سرشناس هلندی میهمان چهارمین پروژه پاویون ملبورن استرالیا می‌شود.

 

پاویون استرالیا میزبان رم کولهاس می‌شود

 

طرح آینده "اِم پاویون" که پاییز امسال در ملبورن استرالیا اجرا می‌شود، میزبان رم کولهاس معمار سرشناس خواهد بود.

"اِم پاویون" که طرحی همتای پاویون گالری سرپنتین لندن است، چهارمین سال برگزاری خود را شروع  کرده است. طرح پیشنهادی دفتر رم کولهاس شامل عناصری استاتیک و پویاست که اجازه می‌دهد پیکربندی‌های متعددی با برنامه ریزی‌های غیرمنتظره ای را متناسب با تایپولوژی های آمفی تئاتر ایجاد شود

این پاویون سال گذشته با طراحی بجوی جین از استودیو مومبای (بمبئی) موفقیت فوق العاده ای را کسب کرد و با 94هزار بازدیدکننده با بیش از 287 رویداد در 139 روز برپایی آن مواجه شد. همزمان با موزه جدید پـِرِت که ساخت آن از سال 2020 آغاز می‌شود، اِم پاویون اولین پروژه‌ی این شرکت معماری در استرالیا خواهد بود. طراحان دوره‌های پیشین این پاویون، بجوی جِین، شان گادسِل و اماندا لِوِت بوده‌اند.

ام پاویون 2017 بر روی یک تپه مصنوعی از گیاهان بومی قرار گرفته و شامل یک آمفی تئاتر دوار است که با سازه شناور بسیار بزرگی پوشانده شده است. ماهیت و مادیت این پاویون به طور مستقیم با محیط اطراف آن، قرارگیری در باغ ملکه ویکتوریا به خودی خود و شهر ملبورن، به عنوان پایه ای برای فعالیت و بحث در داخل آن ارتباط دارد."

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .