استقبال عمومی از طرح توسعه موزه طراحی لندن

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۱۰ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۶۳۵ ، بازدید:۲۲۲۴

طرح توسعه موزه طراحی لندن که به تازگی به پایان رسیده با استقبال عمومی شهروندان لندن روبه رو شده است.

 

استقبال عمومی از طرح توسعه موزه طراحی لندن

 

از ماه نوامبر سال 2017  که موزه طراحی لندن در شکل و شمایلی تازه بازگشایی شد، مدیران این موزه انتظار داشتند که بازدید از این مجموعه به 650 بازدیدکننده در سال برسد، اما اکنون و با گذشت تنها چند ماه رقم بازدیدکنندگان از این موزه به 800 هزار نفر رسیده که به گفته مدیران افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.  

آلیس بل از مدیران این موزه معتقد است؛ این استقبال نشان دهنده رضایت عمومی مردم از طراحی و معماری موزه است.

ساختمان جدید این موزه که در همکاری گروهی از طراحان و معماران شکل گرفته با گسترش مساحت به 100 هزار متر مربع رسیده که سه برابر فضای قدیمی آن است..

ساختمان اصلی موزه در سال 1962 برای یک موسسه مشترک المنافع طراحی شده بود. طراحی جدید این موزه ضمن حفظ ساختمان قدیمی با افزودن فضاهای جدیدی شامل کارگاه‌های آموزشی، دفاتر اداری و سالن‌های بزرگ‌تر نمایش آثار هنری توسعه یافته است.

 

استقبال عمومی از طرح توسعه موزه طراحی لندن

 

استقبال عمومی از طرح توسعه موزه طراحی لندن

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنر انلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .