معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۷۰۹ ، بازدید:۲۲۵۷

20. هتل سافایر فریسینت (Saffire Freycinet) استرالیا:

این هتل لوکس و افسانه ای در منطقه ای واقع شده که مهمانان علاوه بر دسترسی راحت به ساحل میتوانند از چشم انداز طبیعی اطراف لذت ببرند. ساختمان اصلی آن مشتمل بر 20 سوئیت خصوصی سالن اسپا و رستوران خصوصی می باشد که شبیه پرنده ای در حال پرواز و خطی بر سینه اقیانوس است .سقف ارگانیک این هتل از چوب منحنی تاسمانیایی ساخته شده و بالای پنجره های بزرگی قرار می گیرد که به بیشه و ساحل پایین مشرف است.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 


19. هتل St. Regis بورا بورا فرانسه:
هزینه این هتل برای هر شب اقامت 1459 دلار تخمین زده شده است .زمانی که در این هتل اقامت دارید می‌توانید از تراسی که برای حمام آفتاب تعبیه شده و یک استخر خصوصی و دیدن مناظر مهیج اطراف لذت ببرید و در طول روز بر روی شن‌های سفید ساحل قدم بزنید و شب هنگام از خوردن غذا در رستوران‌های هتل لذت ببرید.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

18. هتل بزرگ ویلا فلترینلی لومباردی، ایتالیا:
ساختمان مجلل و با شکوه این هتل در سمت غرب دریاچه گاردا بر روی شیب تپه قرار گرفته جایی که توسط سایه درختان زیبای زیتون احاطه شده است. سالن ورودی این هتل دارای سقف گنبدی شکل و نیز حکاکی‌های چوبی مربوط به قرن نوزدهم است .نمای کلی سالن، بسیار زیبا و دارای گچ‌ بری های پیچیده و منحصربه‌فرد، آینه‌های عتیقه‌ ونیزی و فانوس‌هایی به سبک  هنر نوین است.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

17. هتل گورا کادان در استان کاناگاوا ژاپن:
این هتل به شکل یک مهمانخانه سنتی ژاپنی در منطقه جنگلی هاکون ماچی ساخته شده است .به محض ورود به فضای داخلی این هتل باید کفش هایتان را در بیاورید و لباس کیمونو سنتی ژاپنی به تن کنید و از خوردن غذای سنتی لذت ببرید. می توانید در استخرهای آبگرم این هتل شنا کنید، یا بهتر از آن در حمام بهاری رو باز موجود در محل اقامت تان استراحت کنید.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

16.هتل نالادو ریزورت مالدیو:
اگر میخواهید در یک بهشت گرمسیری اقامت داشته باشید، آماده باشید تا 1540 دلار برای هر شب هزینه کنید. مالدیو جزیره ای  4 کیلومتری با ساحلی شنی و پوشش گیاهی سرسبز گرمسیری است. هتل نالادو ریزورت مالدیو نیز مجموعا دارای 20 اتاق، سوئیت و ویلا است و هز یک از ویلا های این هتل دارای استخر اختصاصی با دید منحصربفرد رو به اقیانوس می باشند.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان


15. هتل Amanyara جزایر تورکس و کایکوس:
این هتل لوکس واقع در جزایر تورکس و کایکوس (Turks and Caicos Islands) دارای یک زمین گلف منحصربفرد می باشد. در این هتل شما می توانید با اقامت در اتاق های لوکس از چشم انداز طبیعی اطراف لذت ببرید. علاوه بر این یک آبگرم طبیعی و منو های متنوع غذایی که از مواد ارگانیک تهیه شده و به شما ارائه می شود.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

 

14. ویلاهای Anantara Kihavah جزیره مالدیو:
شما میتوانید آرامش و رویاهای گمشده خود را در ویلاهای Anantara Kihavah پیدا کنید. این اقامتگاه به اتاق های مدرن لوکس و بسیار زیبایش در مالدیو مشهور است .با اقامت در این ویلا ها شما می توانید از آفتاب تابان و گرم دریایی با آبهای کریستالی، ماسه های سفید و درخشان ،جنگلهای بکر و زیبای استوایی لذت ببرید.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

 

13.هتل Viceroy جزیره و گارو، مالدیو ‎:
سفر به مالدیو از رویایی ترین خاطرات گردشگری هر توریستی است .شما برای اقامت در این هتل برای هر شب باید مبلغ 1589 دلار بپردازید ،اما با توجه به امکانات منحصربفرد و اقامت در پنج مجتمع ساحلی مدرن ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارد.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

 

12.برج العرب دبی  امارات متحده عربی:
برج العرب دبی به گونه‌ای طراحی شده که نماد شهر به شمار می رود ،همچنین این هتل یکی از بلندترین و گران‌ترین هتل‌های جهان می باشد، که بر روی جزیره‌ای مصنوعی بنا شده است. این سوپر سازه شهرتی جهانی دارد و یکی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های دبی محسوب می‌شود .سفر با هلیکوپتر، دسترسی به ساحل خصوصی،گردش با رولز رویس، تفریح روی تراس و استخر همچنین استفاده از مرتفع‌ترین زمین تنیس جهان،از امکانات لوکس این هتل به شمار می رود.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

 

11. جزیره خصوصی سانگ سا،کامبوج:
جزیره خصوصی سانگ سا در خط ساحلی کامبوج واقع شده است. در این جزیره خصوصی زیبا علاوه بر اینکه از اشرافی ترین ابزارهای گردشگری و تفریحات مفرح برخوردار هستید .میتوانید درون کلبه های این استراحتگاه که با چوبهای بازسازی شده قایق های ماهیگیران محلی و نوعی چوب جنگلی ساخته شده اند، اقامت داشته باشید و از امکاناتی نظیر جشن ها، استخرهای مجلل و حمام های دوقلوی کلبه ها بهره مند شوید.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش اول

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: hotelyouwant

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .