خانه فرهنگ آفتاب برنده جایزه یونسکو 2017 شد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۳ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۸۱۹ ، بازدید:۱۶۷۴

جشن اهدای جوایز مسابقات یونسکو 2017 در قالب زنجیره فرهنگی ایوان برگزار می‌شود.

 

خانه فرهنگ آفتاب برنده جایزه یونسکو 2017 شد

 

خانه فرهنگ آفتاب اصفهان در این دوره از مسابقات یونسکو 2017 به عنوان برنده انتخاب شد.

در این دوره از جشن اهدای جوایز مسابقات یونسکو 2017، پنل سخنرانی ترتیب داده شده که در آن  محمد رضا قانعی؛ معمار برجسته، امیر محمد اخوان، معمار شناخته شده و اندیشه مشیری؛ هنرمند معمار سخنرانی خواهند داشت.

حضور برای عموم آزاد و رایگان است البته رزرو جهت شرکت در این برنامه الزامی است.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند با تلفن ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ جهت رزرو تماس حاصل نمایند.

بر اساس این گزارش، جشن اهدای جوایز مسابقات یونسکو 2017،  پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷، ساعت ۱۹:۳۰ در خانه تاریخی صفوی واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، حد فاصل خواجه پطرس و خیابان وحید، جنب کوچه شماره 31 برگزار می‌شود.

 

خانه فرهنگ آفتاب برنده جایزه یونسکو 2017 شد

شایان ذکر است، خانه فرهنگ آفتاب واقع در استان اصفهان در سال 1393 توسط دکتر "محمدرضا قانعی"، دکترای معماری و شهرسازی خریداری و پس از مرمت و بازسازی به اهالی روستای مزرعه شور اهدا شد.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرانلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .