میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۸ / ۰۷ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۱۴ ، بازدید:۱۶۱۷

یک میز مدرن، نه تنها یک قطعه از مبلمان، بلکه نمایانگر بخشی از شخصیت و هویت فردی شما نیز می­باشد، و ما به طور مدام زمانی را برای کار بر روی آن صرف می­کنیم، در نتیجه باید بسیار کاربردی بوده و استفاده از آن آسان و راحت باشد. قطعه ای که ما در این جا با شما به اشتراک می گذاریم دارای ویژگی های طراحی منحصر به فرد و قابلیت های بسیار زیادی می ­باشد.

 

میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

 

میز لنارت (Lennart) ارائه شده توسط استودیو Made، چیزی فراتر از یک میز است. این میز در واقع محل کار شخصی شما می ­باشد! شکل ظاهری و ظرافت آن و همچنین رنگ مشکی به کار گرفته شده در حاشیه ­ها و اطراف و داخل میز بسیار قابل توجه و چشمگیر است، منحنی ­های تعبیه شده در اطراف میز علاوه بر القای حس فضای شخصی به کاربران، به آن ها اجازه می ­دهد تا بر روی کار خود تمرکز کافی و لازم را داشته باشند.

 

میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

 

بر روی صفحه چوبی زیبای این میز یک محفظه مخفی مناسب به عنوان یک مکان ایده آل جهت قرار دادن اسباب و لوازم کار و اشیایی که فاقد پایه نگهدارنده می ­باشند و یا امکان نصب آن ها وجود ندارد و همچنین سیم ها و کابل ها تعبیه شده است تا شاهد یک میز کار عاری از هر گونه شلختگی و به هم ریختگی باشید. طراحی منحصر به فرد این میز، باعث می شود تا دیگر نگران حواس پرتی تان هم نباشید، لیست کارها و وظایفتان را بنویسید و با یک گیره آهنربایی بر تخته محفظه مخفی روی میز متصل نمایید و مطمئن باشید که در همان مسیر برنامه تان پیش خواهید رفت!

 

میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

میز لنارت (Lennart) با یک محفظه ذخیره سازی مخفی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: digsdigs

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (آکادمی رابین)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .