مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۱۱ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۸۱ ، بازدید:۱۸۸۷

در مطلب امروز، آن چیزی را که طراحان،کارشناسان رنگ و رهبران صنعت در رابطه با گرایشات و تمایلات دکوراسیون و چیدمان در سال 2019 پیش بینی کرده اند را برایتان بازگو می کنیم. با ما و 8 ایده دکوراسیون متناسب با هر سبک طراحی همراه باشید...

 

 

1. استفاده از نقاشی دیواری:

با توجه به رنگ های جدید، الگوها و ویژگی های آسان نصب، بازسازی پس زمینه به لطف همان مفاهیم،استفاده از نقاشی های دیواری روز به روز در حال افزایش است.یک قطعه هنری در مقیاس بزرگ می تواند گران باشد، اما نقاشی های دیواری یک راه حل مشابه را در یک قیمت مناسب تر ارائه می دهند. علاوه بر اینکه سبک و تمایل شخصی یا متناسب با فصل و زمان خاص را در خانه پیاده می کنند.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

 

2.گیاهان گرمسیری:

آیا می دانستید که افزودن یک گیاه به یک اتاق، رنگی تازه به آن فضا بخشیده و می تواند به تمیز کردن هوا کمک کند، اما در مورد فراوانی گیاهان چطور؟ تمایل به اتصال مجدد با طبیعت، واکنشی ذاتی برای دور بودن از استرس های دنیای روزمره است. این میل منجر به افزایش ارتباط میان فضای بیرونی و داخلی بوده و سبب افزایش فضای باز با حسی مطلوب همچون بودن در فضای طبیعی جنگل  می گردد.

Justina Blakeney طراح داخلی می گوید: "طبیعت تأثیرات تسکین دهنده ای روی ما دارد، بنابراین ما یک غریزه طبیعی برای بودن در خارج از منزل داریم." "ایجاد رنگ، بافت و البته گیاهان به خانه یک راه عالی برای نگه داشتن جریان بین داخل و خارج از منزل است، و این یک راه عالی برای استفاده از بوی های خوب است که دنیای طبیعی می تواند ارائه دهد."اگر می خواهید گیاهان بیشتری در خانه داشته باشید اما سبزانگشتی نیستید،پیشنهاد ما به شما گیاهانی است احتیاج به رسیدگی کمتری دارند،گیاهانی همچون زامیوکالکاس( ZZ PLANT) و یا گیاه زبان مادرشوهر( Sansevieria) .

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

3.فرشهای هنری گرانقیمت:

روی یک فرش با عظمت سرمایه گذاری کنید و ببینید که چگونه با استفاده از آن احساساسات یک اتاق تغییر می کند. این که آیا شما سراغ فرشهایی با نقش و نگار گل های مرسوم می روید و یا طرح های هندسی  را انتخاب می کنید و یا سراغ طرحهای کلاسیک مراکشی می روید، در هر حال چیزی از زیبایی فضا کم نخواهد کرد.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

4.طرح های هندسی جذاب:

استفاده از الگوهای هندسی ،هم اکنون محبوب تر از همیشه است.زاویه هایی که توسط خطوط مستقیم در رنگ های متضاد ایجاد می شوند، هم نظم و هم بی نظمی را ایجاد می کنند، و به این ترتیب برای مخاطبان وسیعی از کسانی که ازخطوط راست خط و هندسی، و همچنین کسانی که به رنگ، طراحی و هنر احترام می گذارند، جذاب می باشند.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

5.مبلمان های دارای انحنا:

ما جذابیت خطوط نرم در مبلمان های منحنی را دوست داریم و به نظر می رسد ما تنها نیستیم. مجموعه جدید طراح کیم اسکودرو می گوید: "همیشه یک بازار برای خطوط نرم و یک پالت ملایم وجود خواهد داشت." مشتریان ما به دنبال یک فضای آرام، صلح آمیز و خطوط نرم، رنگ نرم، و فلزات ملایم هستند که باعث ایجاد آن می شوند. " و به راستی که، قطعات منحنی به طور طبیعی احساس خوشایندی بیشتری دارند.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

6.گلهای افسانه ای:

الگوهایی با طرح گل،زیبا و کلاسیک بوده و همواره در طول زمان امتحان خود را پس داده اند.با افزایش تمایل به آوردن طبیعت به فضای داخلی ،محبوبیت این گلها افزایش یافته است.اما اینها گلهای معمولی سال گذشته نیستند: ما در حال صحبت کردن از قدرت گلهای رنگارنگ هستیم.یک گل تنها ممکن است زیبا باشد، اما زمانی که در یک گلدان با گلهایی از اشکال مختلف و رنگهای متفاوت قرار می گیرد، این زیبایی می تواند به طور چشمگیری افزایش یابد.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

7.Hygge بودن خانه:

Hygge (تلفظ hoo-guh)،یک کلمه دانمارکی برای بیان احساس راحتی و دلپذیر بودن است. یک شام خاص با دوستان در حالیکه آتش سوزان شومینه روشن است،hygge است و این  اصطلاحی است که ما به سرعت  آن را در قلمرو دکوراسیون قرار داده ایم ،هر چیزی که بتواند فضا را راحت تر و دلنشین تر کند،استفاده از رنگ گرم چوب و بافت نرم آن و یا داشتن کوسن هایی از جنس مخمل و...زمانی Hygge  را درک خواهید کرد که آن را در فضا حس کنید.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

8.استفاده از سبز با طراوت:

آماده اید که سبز شوید؟ اریکا، نایب‌رئیس شرکت Behr Paint تاییدمی‌کند که " تمایل ما به برقراری ارتباط با طبیعت گستره‌ای از رنگ‌های سبز جذاب را به خط مقدم طراحی آورده‌ است."

او می‌گوید: "مردم به دنبال ایجاد یک فضای سرسبز در خانه خود هستند که بتوانند از استرس دنیا و فن‌آوری فرار کنند ." رنگ سبز، حواس را درگیر می‌کند و به لطف ارتباط آن با طبیعت ،نماد زندگی، رشد و تجدید حیات است.برای آن‌هایی که از استفاده از رنگ می‌ترسند،Woelfel می‌گوید که سبز یک انتخاب عالی است، زیرا عموما ازنظر جنسیتی رنگی خنثی و فراگیر  و مورد علاقه عده کثیری است.

مدهای احتمالی دکوراسیون در سال 2019

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: bhg

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .