فراخوان شانزدهمین دوره مسابقه معماری میرمیران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۱۱ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۶۴۰ ، بازدید:۶۷۳

فراخوان شانزدهمین دوره مسابقه معماری میرمیران با موضوع , معماری عالم مثال , منتشر شد. به گزارش هنرآنلاین، شانزدهمین دوره مسابقه معماری میرمیران مسابقه طراحی مفهومی (CONCEPT DESIGN) با موضوع  معماری عالم مثال  برگزار می‌شود.

 

مدارک مورد نیاز و نحوه ارائه طرح:

با عنایت به اینکه تهیه پوستر و ارسال آن برای شـرکت‌کنندگان مشکلاتی را در بر دارد، بنا به درخواست تعداد زیادی از شـرکت‌کنندگان مقرر شد چاپ پوستر با استفاده از فایل ارسالی شرکت‌کنندگان به طور یکنواخت از طریق بنیاد معماری میرمیران انجام شود؛ لذا شرکت‌کنندگان در مسابقه باید فایل خود را با کیفیت فقط ۱۵۰ dpi در ابعاد ۱۶۶x74 سانتی متر به صورت عمودی و در قالب فرمت گرافیکی TIFF به صورت (لوح فشرده) CD به همراه اصل فیش واریزی به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب موسسه معماری میرمیران در بانک پارسیان شعبه ملاصدرا به شماره ۰۰۱۰۰۱۳۰۲۰۹۰۰۳ (بابت هزینه چاپ پوستر) و خلاصه توضیحات طرح حداکثر در یک صفحه A4 به زبان فارسی و یک صفحه انگلیسی و فایل کامپیوتری به دفتر بنیاد ارائه نمایند. ضمناً نوشتن نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه روی CD (لوح فشرده) و روی پاکت محتوی مدارک طرح الزامی است؛ ولی روی صفحات A4 و شیت مسابقه به هیچ عنوان مشخصات نوشته نشود. لازم به یادآوری است که مدارک تحویلی شامل یک عدد CD یا لوح فشرده (مربوط به طرح و صفحه توضیحات) و اصل فیش بانکی واریز وجه و دو صفحه پرینت A4 توضیحات فارسی و انگلیسی می باشد. (درصورت عدم توجه به این نکات طرح مورد نظر در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.)

توجه: طرح‌هایی که از آثار دیگر معماران (ایرانی یا خارجی) اقتبـاس شده باشد مــورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت و چنانچه حتی بعـد از داوری نیـز مشخص گردد که طرح برنـده یا منتخب اقتباس از آثار دیگـران بوده است ضمن اقدام در خصوص استرداد جایــزه و لوح تقدیر مراتب در نشریات معماری و شهرسازی منعکس شده و حق هیچگونه اعتراضـی نخواهـد بود.

 

فراخوان , شانزدهمین دوره مسابقه معماری میرمیران , معماری عالم مثال , مسابقه معماری میرمیران , مسابقه معماری , میرمیران ,

 

هیئت داوران: (بر اساس حروف الفبا)

– پروفسور ایرج اعتصام

– آیدین آغداشلو

– مهندس هوشنگ امیراردلان

– امیرپویا اصغری

– داراب دیبا

– آرمین محسن دانشگر

– سامان سیار

– فرشاد فرهی

– سید علیرضا قهاری

– محمود گلابچی

– حمید میرمیران

 

جوایز:

نفر اول: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

نفر دوم: ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

نفر سوم: ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

* علاوه بر نفرات اول تا سوم به ۱۰ منتخب دیگر لوح تقدیر اهدا خواهد شد و همچنین آثاری که از لحاظ گرافیکی خلاقانه باشند، جوایزی از طرف هیات داوران اهدا گردیده و از آثار مذکور به عنوان پوستر مسابقه استفاده خواهد شد.

 

تاریخ‌های مهم:

زمان تحویل آثار: مهلت تحویل طرح ها به دبیرخانه بنیاد حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. 

نتایج داوری و اهدا جوایز:  هفته اول اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در خانه هنرمندان ایران اعلام می‌گردد.

 

دﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪ:

آدرس: سعادت آباد، بالای میدان کاج، خیابان جمشیدی (یکم)، پلاک ۳۰، واحد ۸، بنیاد معماری میرمیران

(پرسش و پاسخ شرکت کنندگان در رابطه با برگزاری مسابقه):

تلفن: ۰۹۱۰۳۴۴۹۴۸۶ (بنیاد معماری میرمیران)

ایمیل: info@mirmiran-arch.org

سایت مرتبط: www.mirmiran-arch.org

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 169789

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .