طراحی دفتر کار با هدف ایجاد فضایی به دور از سرو صدا

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۰۹ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۰۵۴ ، بازدید:۳۴۰۱

کار کردن در دفتر کاری که تعداد زیادی نیرو داشته و همینطور مردمی که در اطراف شما صحبت می کنند،باعث حواس پرتی و کاهش بازدهی لازم در حین کار می شود.دفتر طراحی و معماری سوئیسی تحت عنوان  Evolution Design در این زمینه راهکارهایی را ارائه داده است.طراحی منطقه آرام ایده ای است که هم اکنون در دفاتر کار zeb در مونیخ آلمان اجرا شده است. این فضا برای کارهایی که نیاز به تمرکز و دقت بیشتری دارند،ایده آل است.

 

طراحی دفتر کار با هدف ایجاد فضایی به دور از سرو صدا

 

میزهای کار توسط پارتیشن های چوبی ضخیم تقسیم شده اند.علامتهایی در فضا نصب شده که به افراد اعلام می کند این منطقه فضایی است که نیاز به سکوت و آرامش در آن وجود دارد.صندلیهای شرکت Vitra با کلاهک نمدی نیز در ایجاد آرامش بیشتر موثر بوده است.

 

طراحی دفتر کار با هدف ایجاد فضایی به دور از سرو صدا

طراحی دفتر کار با هدف ایجاد فضایی به دور از سرو صدا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .