برترین پروژه‌های معماری پایدار و زیست محیطی سال معرفی شدند

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۱۰ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۱۱۶ ، بازدید:۳۱۰۴

جایزه جهانی پروژه‌های زیست محیطی سال برگزیدگان خود را معرفی کرد.

 

برترین پروژه‌های معماری پایدار و زیست محیطی سال معرفی شدند

 

این رقابت که در سال  2009 تأسیس شده، همه ساله برترین پروژه‌های معماران، طراحان، مهندسان، و دانشجویان را که با رویکرد محیط زیست پایدار از طریق بررسی فرآیندهای طبیعی طراحی شده‌اند، معرفی می‌کند. در میان داوران این دوره از رقابت نام شیگرو بان معمار شناخته شده دیده می‌شود.

بر این اساس، جایزه اول تا سوم این رویداد به ترتیب به "آنا بودنیکوا" از روسیه برای پروژه "خوشه هیدرولیکی"، جوجیا اسکارتادو از گرجستان و کریستوس ناسیوتزیکیس از یونان برای پروژه "تولید خود به خودی"، همچنین خوزه آلبرتو گونزالس مارتین از اسپانیا برای پروژه "دلتا" تعلق گرفته است.

همچنین در بخشی دیگر از این رویداد پروژه‌های "عملکرد ساختمان: ترکیبی" از تیمور بنت (اسپانیا)، "استراتژی شهری" از "ابی هیر" و "اد گانت" از بریتانیا، "چشم انداز اجرایی"  از "کیم یونگ" (کره جنوبی)، "گونه شناسی های جایگزین" از "وای چونگ" (هنگ کنگ)، "انطباق شهری"، از "من‌ژینگ وانگ" (چین)، "مداخله اقیانوسی" از "شائو وانگ" (چین) و "چشم انداز شهرسازی: چهره‌های مهاجر" از "دانا کوپکوا"، "کالین کلیفورد" و "توماس استرلینگ" (ایالات متحده آمریکا) به عنوان پروژه‌های قابل تقدیر معرفی شدند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .