برگزیدگان مسابقه بین‌المللی استعدادیابی 2016 معرفی شدند , ایران در جایگاه سوم

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۳ / ۱۰ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۱۲۲ ، بازدید:۲۱۸۹

ایران و ایتالیا مشترکا در جایگاه سوم مسابقه بین المللی استعدادیابی INSPIRELI AWARD2016 قرار گرفتند.

 

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی استعدادیابی 2016 معرفی شدند , ایران در جایگاه سوم

 

به نقل از وبسایت اتوود، ایران  و ایتالیا مشترکا در جایگاه سوم مسابقه بین المللی استعدادیابی INSPIRELI AWARD2016  که با حمایت UIA برای دانشجویان، معماران، و طراحان جوان‌تر از 35 سال برگزارشد، قرار گرفتند. از ایران پروژه میدان آذربایجان که در سال گذشته حائز رتبه 1 مسابقه بین اللملی طراحی میدان اذربایجان به مدیر گروهی سمیه روانشادنیا وهمکاران او عطاءالدین ششمانی و محمد مهدی واحدی شد، امسال رتبه سوم مسابقه بین المللی استعدادیابی INSPIRELI AWARD 2016 را کسب کرد.

مسابقه اینسپایرلی یکی از موفق‌ترین مسابقات حمایت کننده استعدادهای جوان معماری و طراحی از دوره اول سال( 2015) بوده است. بدین صورت که هر شرکت کننده با بارگذاری یک تا سه عکس از طرح‌های خود در پروفایل شخصی‌اش در مسابقه شرکت کرده و می‌تواند منتظر نظرات، آرا مردمی و نتیجه داوری مسابقات باشد. مجموعه INSPIRELI بعنوان اولین شبکه اجتماعی معماران و طراحان جهان، فضایی برای اشتراک گذاری رایگان، ارائه طرح‌ها و همچنین ارتباط مستقیم با معماران، طراحان و تیم‌های اجرایی مشغول در سراسر دنیا را فراهم آورده است.

مسابقه سال 2016 دارای بیش از 1052 شرکت کننده از 99 کشور و 300 دانشگاه جهان بوده است، شرکت کننده‌هایی که 2903تصویر را در سایت بارگذاری کرده و 25626 رأی دریافت کرده‌اند. هیئت هیئت داوران متشکل از 55 معمار برجسته از 39 کشور جهان است که بعد از آرای تخصصی خود و آرای مردمی تعداد 50 طرح رادر 1 دسامبر  بعنوان فینالیست مسابقه بین المللی INSPIRELI AWARD 2016 انتخاب نمودند. از میان 50 فینالیست دور پایانی در 21 دسامبر این مسابقه سه برنده رأی داوری و یک نفر برنده اراء عمومی اعلام کرده است. شرکت کننده‌هایی از ایتالیا، ژاپن و ایران برنده رتبه 1 تا 3 هیات داوران شدند و مسابقه دهنده ای ازفرانسه نیز دررای گیری عمومی برنده شد.

رتبه 1 Giacomo Garziano از ایتالیا

رتبه2 Daiki Watanabe  از ژاپن

رتبه 3 مشترک از ایران و ایتالیا :

ایران : سمیه روانشادنیا (اعضاء گروه :عطاءالدین ششمانی ،محمد مهدی واحدی)

ایتالیا : Magdalena Tröbinger

* جوایز : تندیس "بال‌هایی رو به آینده" اثر Borek Sipek به نفر برگزیده داوران، جوایز بین المللی به رتبه اول تا سوم، جایزه طرح منتخب اعضا و همینطور طرح منتخب آرا مردمی. همچنین برندگانی از نفرات برتر  100 کشور دنیا معرفی شدند.

پروژه مذکور از ایران حاوی تصاویری از شیتهای مسابقه طراحی میدان بزرگ آذربایجان (شهر تبریز) می‌باشد که در زمستان سال گذشته در مسابقه بین المللی طراحی میدان آذربایجان حائز رتبه اول شده بود. طراحان این پروژه با الهام از منطقه کوهستانی آذربایجان و ژئوی شهر تبریز و همچنین بهره گیری از انرژی پایدار در تعریف المان‌های خود به فرمی پیوسته، نو وکلیتی منسجم رسیدند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .