ضیافت سوم : افطاری دانشجویان و دانش‌اموختگان معماری

مجموعه: کانون هم اندیشی ، نویسنده سعید مهرپویا ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۴ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۸۲۴ ، بازدید:۱۹۶۱

نشست : ضیافت سوم

موضوع :  افطاری دانشجویان و دانش‌اموختگان معماری

( هم‌اندیشی و هم‌کلامی دانش‌آموختگان و دانشجویان معماری )

رائه دهنده :  ---

دبير گفت و گو :  ---

مکان : آسایشگاه معلولین فیاض بخش

زمان : سه شنبه 09 تیر ماه 1394

 

ضیافت , کانون , کانون هم اندیشی , کانون مشهد , کانون هم اندیشی معماری , کانون هم اندیشی معماری مشهد , ضیافت کانون , مستند سازی ستاوین , کانون و ستاوین

 

        قبل از هر چیز از همت و حضور و همراهی همه دوستان سپاس‌گزاریم. در این نزدیک ۱۱ روز، ۱۸۰ نفر برای حضور در افطاری اعلام آمادگی کردند و امروز بخشی از اونها نتونستن در جمع باشن، طبق توافق انجام شده، اون مبلغ به نیابت از دوستان به عنوان کمک تحویل آسایشگاه شد.
همچنین معادل ۲۶۷۵۰۰۰ تومان هم بن به صورت آنلاین یا کارت به کارت جمع‌آوری شد. ۴۰۰۰۰۰ تومان هم امشب نقدا تحویل شد.
در مجموع به لطف و همراهی دوستان، مبلغ ۷۰۳۵۰۰۰ تومان در این مدت جمع شد. از این مبلغ ۵۵۰۰۰۰۰ تومان شامل ۳۹۶۰۰۰۰ تومان هزینه افطار و ۱۵۴۰۰۰۰ تومان کمک نقدی به نیابت از دوستان تحویل آسایشگاه فیاض بخش شد. با اجازه دوستان و همان طور که در اولین روز اطلاع‌رسانی و نیز آگهی ثبت نام گفته شد، بخشی از مبلغ جمع‌آوری شده به موسسه شهید بهشتی تحویل شد. این مبلغ معادل ۱۵۳۵۰۰۰ تومان است.

 

ضیافت , کانون , کانون هم اندیشی , کانون مشهد , کانون هم اندیشی معماری , کانون هم اندیشی معماری مشهد , ضیافت کانون , مستند سازی ستاوین , کانون و ستاوین

 

معرفی کانون هم اندیشی معماری مشهد :

-  کانون هم‌اندیشی معماری مشهد، به پیشنهاد دوستان فعال در محیط مجازی و از میان مباحثات این فضا و نیاز به تداوم موضوعات در محیط واقعی، به عنوان یک ان‌جی‌او در شرف تاسیس است. کانون، سازمانی مردم‌نهاد (ان‌جی‌او)، غیردولتی، غیرسیاسی، غیرانتفاعی و با حضور داوطلبانه اعضا شکل گرفته و با هدف کلی دیده‌بانی و مطالبه‌گری، اعتلای دانش معماری اعضا، ارتقای کیفیت معماری محدوده فعالیت و پرورش آگاهی‌های عمومی درباره‌ی معماری پیش می‌رود. کانون متعلق به تمام معماران فارغ از علاقه و سلیقه‌های متفاوت آنان است و می‌کوشد تا فضایی ایجاد کند که معماران با اندیشه و علاقه مشترک دور هم جمع‌شده و ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر، آن قسمت از نیازهای ذهنی را که در محیط حرفه‌ای یا آموزشی برآورده نمی‌شود، پوشش دهد. حضور و عضویت در کانون رایگان و آزاد است.  اگر تمایل به ارتباط با کانون دارید یا می‌خواهید نظر و دیدگاهی را منتقل کنید، به لینک های ذیل مراجعه فرمایید ... 

 

* جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با کانون هم اندیشی معماری مشهد بر روی لینک زیر کلیک نمایید ... 

archima.ir

 

* جهت عضویت در کانال تلگرام و دریافت آخرین اخبار کانون هم اندیشی معماری مشهد بر روی لینک زیر کلیک نمایید ... 

https://telegram.me/archima94

 

ضیافت , کانون , کانون هم اندیشی , کانون مشهد , کانون هم اندیشی معماری , کانون هم اندیشی معماری مشهد , ضیافت کانون , مستند سازی ستاوین , کانون و ستاوین

کانون‌ هم‌اندیشی دارای کارکرد مطالبه‌گری و رصد جریان‌های جاری در حوزه معماری و شهر خواهد بود و در این راستا و در ذات خود نمی‌تواند و نمی‌خواهد هیچ گونه هم‌پوشانی و موازی‌کاری احتمالی با دیگر نهادهای مرابط با معماری از جمله سازمان نظام مهندسی -که ماهیتن حافظ حق مردم بر مهندسان- و انجمن صنفی – که حافظ حقوق صنفی معماران است- داشته باشد .

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: کانون هم اندیشی معماری مشهد

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .