سینک خاص کف شیشه ای

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۱۱ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۱۹۱ ، بازدید:۳۷۳۲

Daniele Lago ،سینک خاصی را برای برند ایتالیایی LAGO طراحی نموده است.سینکی شیشه ای که با چوب و یا متریال های دیگر ترکیب شده و یک تجربه منحصر به فرد برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند،به وجود می آورد.

 

سینک خاص کف شیشه ای

 

این سینک، از یک شلف (طبقه)به ضخامت 8 سانتی متر تشکیل شده که کف آن با شیشه ای شفاف پوشانده شده و به نوعی با درک استفاده کنندگان از مفهوم عمق،بازی می کند.همچنین دارای شیب برای خروج  سریع و آسان آب است. این سینک با چهار تم سفارشی ساز عرضه شده است:چوب جنگلی ،Slimtech ،رزین و لمینیت.

 

سینک خاص کف شیشه ای

 

 

  • طرح چوب جنگلی حس طبیعت و گرما را به فضای حمام شما انتقال می دهد.

سینک خاص کف شیشه ای

 

  •  طرح Slimtech ،شامل صفحه ای نازک به ضخامت 3.5 میلیمتر از سنگ صیقلی است که به بادوام بودن و البته تمیز نمودن آسان تر سینک بسیار کمک می کند.

سینک خاص کف شیشه ای

 

  • طرح رزین ،سطحی یکپارچه و یکدست را ایجاد کرده که در برابر تمیزکننده های شیمیایی که اغلب در حمام ها مورد استفاده قرار می گیرد،مقاوم است .

سینک خاص کف شیشه ای

 

  • طرح لمینیت،علاوه براینکه آسان تمیز می شود،آزادی انتخاب و  امکان استفاده از یک رنگ و یا رنگهای متعدد را در سینک ایجاد می کند،که این خود به جذابیت بیشتر حمام کمک می کند. 

سینک خاص کف شیشه ای

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .