ایده خلاقانه برای طراحی اتاق خواب کودک

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۰۵ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۲۱۶ ، بازدید:۳۹۷۶

بسیاری وقتها داشتن اتاق خواب کوچک،به معنی فدا کردن بسیاری از چیزهاست.ممکن است داشتن یک تختخواب و یک کمد به معنی از دست دادن جایی برای شلف (طبقه) باشد و یا تنها در اتاق خواب کودک بتوان تخت و شلف را دید و دیگر جایی برای قرار دادن کمد وجود نداشته باشد.در پست امروز ایده خلاقانه شرکت معماری و طراحی داخلی اسپانیایی BONBA  را در طراحی آپارتمانی در بارسلونا مشاهده می کنید.با ما همراه باشید...

 

ایده خلاقانه برای طراحی اتاق خواب کودک

 

در اینجا با اتاق خوابی با سه مبلمان در یک مکان به منظور صرفه جویی در فضا مواجه هستید:تختخواب ،میزکار و طبقاتی به عنوان کتابخانه یا جای گذاشتن چراغ مطالعه و...

یک صفحه برای قرار گرفتن تشک تخت دیده شده  و در بالای تختخواب و درون فریم تخت،شلفی برای جای دادن کتاب یا چراغ مطالعه در نظر گرفته شده ودر کنار آن درب بازشویی دیده شده است که هنگام بازشدن علاوه بر اینکه به میز کار نبدیل شود،در عین حال در شلف نیز در بالا و پایین خود ایجاد می کند.

 

ایده خلاقانه برای طراحی اتاق خواب کودک

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .