نمایشگاه‌گردانی یک مجموعه مونومنتال در توکیو

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۴ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۴۴ ، بازدید:۲۲۸۴

نمایشگاه‌گردان ژاپنی مجموعه‌ای از نمادین‌ترین پروژه‌های جهان را به نمایش درآورده است.

 

نمایشگاه‌گردانی یک مجموعه مونومنتال در توکیو

 

موزه " 21-21" در توکیو میزبان نمایشگاهی مجموعه ای از نمادین‌ترین پروژه‌های جهان است. این نمایشگاه با عنوان "پروژه‌های بزرگ: چقدر دور می‌روید؟"، به ایده‌های جسورانه و نوآورانه‌ای که بیانی فراتر از روش‌های موجود داشته‌اند پرداخته است. هنرمندان، طراحان و معمارانی از سرتاسر جهان  همچون کریستو و ژان کلود، یونیا ایشیگامی و نومن برای ارائه آثار خود اینجا جمع شده‌اند.

این نمایشگاه با کیوریتوری نائوکو آونو در نظر دارد تا احساس شگفتی مونومنتال بودن هر اثر، همچنین روند و برنامه ریزی دقیق رسیدن به یک طرح، همکاری گروه‌های بسیار و چالش‌های مالی و اجتماعی بالقوه در هر پروژه را به بازدیدکنندگان القا کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه، تاثیر پروژه‌ها بر چشم‌انداز شهری است؛ اینکه آثار هر هنرمند با تغییرات موقت یا دائمی شهر یا محیط طبیعی، زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نائوکو آونو می‌گوید: "کارهایی که ما را تشویق می‌کنند تا چیزهای جدید را تجربه کنیم و ما را از لذت و مجموعه‌ای از ارزش‌هایی که قبلا هرگز آن را انتظار نداشته‌ایم، آگاه می‌کنند. این نمایشگاه به دنبال قدرت فضایی هر خلاقیت و لذت‌های ویژه آن است.

 

نمایشگاه‌گردانی یک مجموعه مونومنتال در توکیو

 

ترسیمات طرح "مصطبه" از کریستو برای امارات متحده عربی که در سال 2012 در دو بخش کشیده شده است.

 

نمایشگاه‌گردانی یک مجموعه مونومنتال در توکیو

 

جشنواره لوکزامبورگ در آرک نوا (کشتی نوح) در سال 2015

 

نمایشگاه‌گردانی یک مجموعه مونومنتال در توکیو

 

"امکان خاک" از یوسوکه اسای، گالری دانشگاه هنر رایس در تگزاس در سال 2014

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .