حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد شما در آینده ؟

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۶ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۹۲ ، بازدید:۴۱۳۸

‎داهیر اینسات بیش از دو سال روی شکل ظاهری سیستم های حمل و نقل شهری کار کرده است. او می گوید این ایده در آینده جایگزین اتوبوس ها، متروها و قطارشهری ها خواهدشد. سیستم حمل و نقل ژیروسکوپ اینسات، که روی چرخ و سوار بر پایه های بلند هستند، با ظاهری دیسک مانند و بزرگ در سطح خیابان ها در حالیکه بر فراز ترافیک شهری در ارتفاع های مختلف تردد می کنند، دیده خواهندشد. 

 

‎این طراح عنوان می کند که طرح پیشنهادی اش  حمل و نقل اثر بخش، اکونومیک، ایمن، دوستدار طبیعت، آسان و قابل کنترل و مستقل از ترافیک  را ارائه می کند.
‎درحالیکه ممکن است این ماشین های جدید برای استفاده روزمره راحت بنظر نرسند، اینسات می گوید که این طرح ها کامل قابل اجراست و برای ساختن آینده شهرها آماده است. او در این مورد می گوید: ”بدون اغراق می توان گفت که این مدل حمل و نقل با عادات شهروندان شهرهای آینده سازگاری کامل دارد و این ماشین ها می توانند از پارک، میدان، پیاده رو و حتی بلوارها عبور کنند. در کل از لحاظ زیستی و فیزیکی کاملا ایمن هستند.”

 

حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد  شما در آینده ؟

 

‎اینسات میگوید که این ژیروسکوپ ها با انرژی خورشیدی و به وسیله پانل های خورشیدی که بالای آنها تعبیه شده است، شارژ شده و حرکت می کنند. این  ماشین ها با پایه های قابل تنظیم  طراحی شده اند که بدین معنی است که می توانند از زیر پل ها به سادگی عبور کنند. در درون این وسایل نقلیه، مسافران همانطور که در مترو و اتوبوس می نشینند، جای خواهندگرفت و در ماشین های لوکس روی مبل های راحتی در کنار تلویزیون خواهند نشست.

 

حمل و نقل اینده

حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد  شما در آینده ؟

حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد  شما در آینده ؟

حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد  شما در آینده ؟

حمل و نقل عمومی ژیروسکوپیک: رفت و آمد  شما در آینده ؟

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .