۴ نکته مهم که باید در اولین جلسه خود با پیمانکار به یاد داشته باشید.

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۱۱ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۶۴۲ ، بازدید:۱۸۴۲

خرید خانه رویایی یک قدم بزرگ و هدف مهمی برای بسیاری از مردم است ،با این حال همه خانه های رویایی مطابق سلیقه شما نیستند و نیاز به بازسازی دارند، برای اینکه خانه ای که خریداری کرده اید ،را بتوانید مطابق سلیقه خودتان تعییر دهید، نیاز به ماه ها یا سال ها زمان دارید، در حقیقت برای اینکه یک خانه منحصربفرد داشته باشید که مطابق با ایده و سلیقه شما باشد، احتیاج به یک پیمانکار طراحی حرفه ای دارید .سعی نکنید که خانه ای را که خریداری کرده اید،خودتان بازسازی کنید زیرا ممکن است به نتیجه دلخواهتان نرسید و این موضوع شما را دلسرد کند. از طرفی باعث می شود که شما در طولانی مدت هزینه بیشتری نیز خرج کنید. در عوض یک پیمانکار طراحی استخدام کنید و این 4 نکته را در ذهن داشته باشید تا بتوانید از اولین ملاقات با آنها بیشترین بهره را ببرید.

 

  1. مطرح کردن نیازهای خود:

هنگامی که شما به دنبال یک پیمانکار طراحی هستید ارتباطات بین دو طرف، نکته ای کلیدی است. روابط بین دو طرف باید به گونه ای باشد که شما قادر به اشتراک گذاشتن موضوعاتی که در ذهن خود به دنبال آنها هستید، باشید. اینکه بازسازی پروژه چقدر زمان می برد؟ یا در تغییرات جدید ،حمام شما به شکل باشد؟ در نهایت پیمانکار باید قادر باشد به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. هنگامی که شما تصمیم به بازسازی خانه خود میگیرید، باید یک لیست کامل از آرزوهای خود با تمام موارد مورد نیاز برای پروژه داشته باشید .این به پیمانکار کمک میکند تا زمان کمتری صرف برآورده کردن نیازهای شما کند و در نهایت بداند برای این موضوع به چه بودجه ای نیاز است.

۴ نکته مهم که باید در اولین جلسه خود با پیمانکار به یاد داشته باشید.

 

  1. تصورات خود را به اشتراک بگذارید :

درطی اولین جلسه خود با پیمانکار شاید بخواهید تصاویری از مجلات معماری و دکوراسیون داخلی مانند Houzz یا حتی Pinterest نشان دهید و آن موضوعاتی که مد نظر شما است را با وی در میان بگذارید، این موضوع باعث میشود پیمانکار متوجه شود چه موضوعی باعث جذب شما به این سبک طراحی ها شده است و همین امر وی را قادر میسازد از نکات کلیدی موجود در این تصاویر استفاده کند و طرح منحصربفردی را خودش به شما ارائه دهد ،به یاد داشته باشید در میان گذاشتن چشم انداز خود نسبت به زندگی با پیمانکار باعث می شود هرچه زودتر به اهدافتان برسید ،همچنین این موضوع دانش بصری وی را از آنچه شما به دنبال آن هستید، بیشتر خواهد کرد.

۴ نکته مهم که باید در اولین جلسه خود با پیمانکار به یاد داشته باشید.

 

  1. گفتگو درباره بودجه :

قبل از گفتگو با یک پیمانکار نیاز است بودجه ای برای خود تعیین کنید. همچنین لازم است مبلغ بیشتری از آنچه در نظر گرفته اید، کنار بگذارید. چرا که ممکن است برخی موضوعاتی که در نظر گرفته اید در بازسازی گرانتر از انتظار شما تمام شود. گرچه، در اولین جلسه پیمانکار ممکن است قادر به برآورد هزینه دقیق پروژه شما نباشد، چرا که آنها فقط می توانند شما را به درستی راهنمایی کنند و بگویند هزینه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید کافی است یا نه؟

۴ نکته مهم که باید در اولین جلسه خود با پیمانکار به یاد داشته باشید.

 

  1. سوال پرسیدن:

از سوال پرسیدن نترسید .در هنگام کار با یک پیمانکار طراحی، سؤال پرسیدن بسیار مهم است، این کار باعث می شود از آنچه شما دقیقا به آن نیاز دارید، آگاهی داشته باشید و بتوانید کار مورد دلخواهتان را انجام دهید. این پرسش ها در جلسه اول به شما کمک خواهند کرد درک بهتری از آنچه که در طول بازسازی انتظار می رود داشته باشید. 

سوالاتی از قبیل 

چه زمانی کار را شروع میکنید؟
روند طراحی پروژه چه مدت زمانی طول خواهد کشید؟
آیا دلیلی وجود دارد برای اینکه روند کار پروژه بیش از زمان تعیین شده طول بکشد؟

نکات بالا به شما کمک میکند بتوانید بهترین پیمانکار را برای پروژه خود انتخاب کنید. استخدام پیمانکار مناسب باعث می شود شما به دنبال آنچه برای تغییر خانه رویایی خود هستید برسید .

۴ نکته مهم که باید در اولین جلسه خود با پیمانکار به یاد داشته باشید.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: trendir و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .