ارتباط بی پایان را با Somewear تجربه کنید.

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۰۲ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۷۳ ، بازدید:۲۸۷۴

سامور (Somewear) راهی است جدید برای برقراری ارتباط فارغ از جایی که هستید.این وسیله، تلفن شما را به شبکه ماهواره ای متصل می کند و شما می توانید با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. فرقی نمی کند که شما کجا باشید چه برای یه کمپ 3 روزه به به دامان طبیعت سفر کرده باشید یا برای ماجراجویی 1 ماهه از منزل خارج شده باشید.این وسیله ، شما را در هیچ کجا تنها نخواهد گذاشت و به کمک آن دائم در ارتباط خواهید بود. مصرف کنندگان این وسیله می توانند به وسیله برنامه کابردی این دستگاه با دیگران ارتباط برقرار کرده و یا در اینترنت به گشت و گذار بپردازند. این دستگاه، دارای GPS است که امروزه بیش از پیش نیاز آن در سفر ها و ماجراجویی ها احساس می شود. پیش بینی وضع آب و هوا و ارسال پیام اضطراری از دیگر قابلیت های این دستگاه بوده که از مزایای بسیار مناسب آن به حساب می آید.

 

ارتباط بی پایان را با Somewear تجربه کنید.

 

ارتباط از طریق این دستگاه به دو روش میسر است که مسافر می تواند به وسیله آنها به تماس های و ارتباطات خود پاسخگو باشد و حتی کاربری که در داخل منزل است و امکان نوشتن پیام از طریق تلفن همراه را نداشته باشد، میتواند از طریق ایمیل و یا برنامه کاربردی سامور با دیگر کاربران این وسیله ارتباط برقرار نماید.gps ،خدمتی است که سفر های تک نفره را امروزه آسان تر و امن تر نموده است. پیدا کردن مسیر در کنار امکان پیگیری افراد از طریق خانواده و دوستان مزیتی است که ارتباط ماهواره ای این دستگاه به ارمغان آورده است. همچنین در اختیار داشتن این دستگاه کمک شایانی به انجام قرار های ملاقات و پیدا کردن دوستان به کاربران خود می نماید.وزن این دستگاه کمتر از 60 گرم بوده و توانایی ارسال و دریافت بیش از 1000 پیام را با یکبار شارژ نمودن دارد. 100 درصد در تمامی نقاط کره زمین آنتن دهی داشته و اندازه ای کوچکتر از 3 اینچ دارد. اما از طرفی نیازمند شارژ ماهانه برای ارائه خدمات به مصرف کنندگان می باشد که مبلغی ناچیز در برابر این خدمات می باشد.

 

ارتباط بی پایان را با Somewear تجربه کنید.

ارتباط بی پایان را با Somewear تجربه کنید.

ارتباط بی پایان را با Somewear تجربه کنید.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: ippinka

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .