ایده های مدرن و خلاقانه برای اتاق خواب کودک

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۷ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۲۹۲۷ ، بازدید:۱۸۶۳

وقتی از Architektury Studio Studio خواسته شد تا دکوراسیون داخلی یک خانه را برای یک خانواده درلهستان طراحی کنند، اتاق‌ خوابهای جالب و خلاقانه ای برای بچه‌ها ساخته شد.

 

ایده های مدرن و خلاقانه برای اتاق خواب کودک

 

در اتاق‌خواب اول، پله ها به سوی یک تخت‌خواب در ارتفاع هدایت می شوند، و اجازه استفاده از فضای زیر آن را به عنوان فضای ذخیره‌سازی می دهند، در حالی که یک نرده تزیینی از بیرون افتادن کودک از تختخواب جلوگیری می کند.

 

ایده های مدرن و خلاقانه برای اتاق خواب کودک

 

در انتهای تخت ، چند قفسه باز وجود دارد که تا سقف بالا می‌روند، در حالی که بر روی دیوار مقابل ، کمدهای بیشتری قرار گرفته است. در این  اتاق‌خواب  از آبی پررنگ برای دیوارها، پرده‌ها و فرش فضای بازی استفاده شده است.

 

ایده های مدرن و خلاقانه برای اتاق خواب کودک

 

دراتاق خواب دوم،در کنار خانه بازی،فضایی به عنوان تختخواب روز قرار گرفته که با اضافه شدن رنگ زرد به اتاق ،به جذابیت فضا اضافه شده است.در انتهای تختخواب روز،میزی قرار گرفته که عرض اتاق را می پوشاند و در دیوار مجاور نیز یک تختخواب در ارتفاعی بالاتر از زمین قرار دارد.

 

ایده های مدرن و خلاقانه برای اتاق خواب کودک

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .