کارگاه ”مشق خلق و خیال“ برگزار می‌شود / تمرینی برای افزایش قدرت ایده پردازی معمارانه

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۷ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۳۵ ، بازدید:۱۶۴۳

با همکاری انجمن علمی معماری دانشگاه تهران و مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، کارگاه "مشق خلق و خیال" برگزار می‌شود.

 

کارگاه ”مشق خلق و خیال“ برگزار می‌شود / تمرینی برای افزایش قدرت ایده پردازی معمارانه

 

در این کارگاه که نگاهی آموزشی و پژوهشی را در این عرصه دنبال می‌کند، هنرجویان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه بین‌المللی طراحی سال 2018 که در کشور دانمارک برگزار می‌شود، کسب آمادگی کنند.

همچنین این کارگاه بهانه‌ای برای پرورش قدرت خلاقه و توانایی ایده پردازی و رویابافی معمارانه هنرجوان خواهد بود.

مهندس مهدی بابایی زاده، دانشجوی دکترای پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و متخصصین نرم‌افزارهای معماری جهت تدریس حضور خواهند داشت.

شرکت در کارگاه در قالب گروه‌های ۱تا۳ نفر خواهد بود البته شرکت‌کنندگان باید دانشجو باشند.

همچنین در پایان این دوره به نفراتی که مورد تائید مدرس دوره باشند،گواهی گذراندن این کارگاه اهداء خواهد شد.

در طول دوره متخصصین نرم‌افزارهای مدل‌سازی و رندرینگ و ارائه نیز حضور دارند به همین خاطر برای شرکت‌کنندگان نیاز به تسلط بر نرم‌افزارها نیست. همچنین ارائه و کورکسیون به دو صورت نرم افزاری و دستی ممکن خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه تهران از 10 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهند بود.

بر اساس این گزارش، این کارگاه طی 4 جلسه شامل: پنج‌شنبه 26 مهر، جمعه 27 مهر، پنج‌شنبه 3 آبان و جمعه 4 آبان از ساعت 10 الی 17 در مرکز معماری اسلامی به آدرس انتهای فلسطین جنوبی، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک 7 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند از طریق سایت www.aa-ut.ir/kara1 اقدام به ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66487866 تماس حاصل کنند

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .