سلسه نشست‌های چهارشنبه‌های تهران , بررسی موزه‌های تهران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۷ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۳۰۵ ، بازدید:۷۶۴

موزه‌های تهران در سلسه نشست‌های  چهارشنبه‌های تهران  مورد بررسی قرار می‌گیرند. به گزارش هنرآنلاین؛ فصل دوم از سلسله نشست‌‌های  چهارشنبه‌های تهران  که با موضوع معماری تهران برگزار می‌شود؛ این هفته به موضوع موزه‌های شهر تهران خواهد پرداخت.

این سلسله نشست‌ها که هر هفته در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، این هفته با سخنرانی؛ حمید وکیل‌باشی با موضوع ⁦⁩"کاخ موزه‌ها به مثابه قطب‌های فرهنگی شهر تهران"؛ مریم میرزایی با موضوع "⁦⁩موزه ایران باستان و موزه آبگینه" (اولین ساختمان و اولین تغییر کاربری برای موزه)؛ هادی پندار با موضوع "⁦⁩بکارگیری اصول بازآفرینی و رویداد محور و هم پیوندی شبکه موزه‌ها در مراکز شهری" و وحید قاسمی با موضوع "⁩راویان شهر و خاموشی موزه‌های تهران" با مدیریت رضا دبیری‌نژاد برگزار خواهد شد.

این نشست همراه با پخش فیلم "موزه هنرهای زیبا؛ روایتی از کامران دیبا"، "موزه ایران باستان" و "موزه مقدم" است.

نشست موزه‌های تهران روز چهارشنبه، ۱ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در باغ کتاب تهران به نشانی میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان آزاد است.

 

سلسه نشست‌های چهارشنبه‌های تهران , بررسی موزه‌های تهران , سلسه نشست‌ها , چهارشنبه‌های تهران , بررسی موزه‌ها , تهران , موزه‌های تهران , باغ کتاب تهران , حمید وکیل‌باشی , مریم میرزایی , ⁦⁩موزه ایران باستان , موزه آبگینه , نشست های معماری , ستاوین , سایت معماری

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: honaronline.ir

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .