نشست پیاده و حق به شهر , دانشگاه خوارزمی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۸ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۴۲۸ ، بازدید:۸۰۲

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شهرسازی نشستی با عنوان پیاده و حق به شهر در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود . به گزارش هنرآنلاین، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خوارزمی و انجمن علمی دانشجویی مهندسی شهرسازی دانشگاه خوارزمی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی شهرسازی نشستی با موضوع پیاده و حق به شهر برگزار می‌کنند .

در این مراسم دکتر میثم بصیرت عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران با موضوع "تحلیلی بر ابعاد حق به شهر در نظام مالی شهری کشور"؛ دکتر علی طیبی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی با موضوع "استفاده ابزاری از عابر پیاده در گفتمان مدیریت شهری"؛ دکتر مهدی بزاززاده پژوهشگر شهری با موضوع "لزوم اتخاذ رویکرد انسان‌مداری در شهر و توجه به مقیاس پیاده" سخنرانی خواهند کرد. همچنین دکتر آنا سبحانی عضو هیئت علمی دانشگاه اترخت هلند به صورت تصویری در این نشست به سخنرانی خواهد پرداخت.

نشست "پیاده و حق به شهر" روز سه‌شنبه ۲۸ آبان از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در خیابان سمیه، بین نجات‌اللهی و قرنی، دانشگاه خوارزمی، دانشکده مدیریت سالن فرهیختگان برگزار می‌شود و ورود برای عمومی آزاد و رایگان است.

 

نشست پیاده و حق به شهر , دانشگاه خوارزمی , پیاده و حق به شهر , پیاده , حق به شهر , شهر , دانشکده مدیریت , میثم بصیرت , نظام مالی , بزرگداشت روز جهانی شهرسازی , علی طیبی , مدیریت شهری , مهدی بزاززاده , پژوهشگر شهری , انسان‌مداری , عابر پیاده

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .