کلیسا Riola Parish , اثر آلوار آلتو , ایتالیا

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۴۶۷ ، بازدید:۲۰۵۱

کلیسا Riola Parish , اثر آلوار آلتو , ایتالیا

کلیسای کاتولیک ریولا پریش در منطقه‌ای روستایی در هشت کیلومتری جنوب بلونیا، که مانند سایر نقاط ایتالیا آب‌وهوایی مدیترانه‌ای دارد، واقع شده است. این کلیسا در سال ۱۹۶۶ طراحی و در بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۸ با مصالح بتن و سنگ و پوشش مس ساخته شده (فاقد برج کلیسا) و اولین چیزی که در آن به چشم می‌خورد، سبک مدرن، خط‌های نرم و فضای روشن و دلباز آن در طول روز است. به لطف مهارت و تجربه‌ی معمار فلاندی، کلیسایی از بتن ساخته شد که با پیروی تقلیدوار از منحنی‌های نرم بستر این منطقه‌ی روستایی، خود را با آن منظر ایتالیایی آرام و دلنشین وفق داده است. یک بنای روحانی که از داخل و بیرون سرشار از حس ایمان و بودن در یک مکان خاص الهی است. ( منبع متن : aoaonline )

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .