هشتمین نمایشگاه ایندکسپو با موضوع تخصصی متریال‌های طراحی داخلی و معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۳ / ۱۱ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۵۶ ، بازدید:۶۷۹

​هشتمین نمایشگاه ایندکسپو با موضوع تخصصی متریال های طراحی داخلی و معماری 16 تا 20 بهمن ماه در گالری آریانا برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، در هشتمین دوره‌ برگزاری نمایشگاه ایندکسپو، نمایشگاه تخصصی معماری داخلی و تجهیزات ساختمانی، تعدادی از برندهای معتبر داخلی گردهم‌ جمع می‌شوند تا زمینه‌ای برای پیشرفت، تبادل ایده‌های نو و تجربه‌های موفق فراهم شود.

موضوع هشتمین دوره نمایشگاه ایندکسپو؛ "متریال‌های معماری و طراحی داخلی" است. در هر دوره‌ از این نمایشگاه، توجه ایندکسپو معطوف به بخش‌های ویژه‌ای می‌شود که در این دوره بر روی متریال‌های معماری و طراحی داخلی، متمرکز است. این فرصت باب آشنایی علاقه‌مندان، صنعتگران، تجار و افراد مرتبط با حوزه‌ معماری‌ست. در فضایی مناسب و اختصاصی، به هر برند امکان نمایش و چیدمانی خاص داده شده تا متناسب با محصولات خود، آن را طراحی کنند.

 

هشتمین نمایشگاه , ایندکسپو , موضوع تخصصی , متریال‌های طراحی داخلی و معماری , نمایشگاه ایندکسپو , تخصصی متریال‌ , طراحی داخلی , معماری , نمایشگاه تخصصی معماری , معماران , طراحان , برندهای مطرح حوزه معماری , نمایشگاه ایندکسپو , اخبار نمایشگاه ها

 

ایندکسپو، نمایشگاه تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی است که در فضای حرفه‌ای و مدرن برگزار می‌شود. این نمایشگاه از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده و هدف از برگزاری آن به اشتراک گذاشتن نوآوری و ترویج همکاری بین معماران، طراحان و برندهای مطرح حوزه معماری و دکوراسیون داخلی است. اما ایندکسپو هدف مهم‌تری هم دارد، فرصت کسب تجربه و آشنایی با ایده‌های تازه. ایندکسپو در هر دوره در حول محور ایده‌های جدید در طراحی فضاهای مختلف تمرکز می‌کند و تاکنون نمایشگاه‌هایی در زمینه‌های طراحی داخلی و معماری برگزار کرده است. تاکنون این نمایشگاه در باغ آریانا برگزار و به روزترین محصولات در حوزه معماری و طراحی داخلی در آن به نمایش در آمده است.

تفکر حاکم در ایندکسپو به گونه‌ای تعریف گردیده تا در طول برگزاری آن، معماران طراحان، تجار، صنعتگران، سازندگان و کلیه دست‌اندرکاران حوزه معماری دور یکدیگر جمع و با تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن نیازهای خود موجبات رشد این صنعت را فراهم آورند.

هشتمین "نمایشگاه ایندکسپو" با موضوع تخصصی متریال‌های طراحی داخلی و معماری ۱۶ تا ۲۰ بهمن ماه در گالری آریانا به نشانی تهران، خیابان فرشته (فیاضی)، پلاک ۹، میزبان علاقمندان است. ورود به مجموعه نمایشگاهی نیازمند کد پیگیری است که از طریق ثبت نام بازدیدکنندگان در وب‌سایت مجموعه قابل دریافت خواهد بود. (لینک ثبت نام).

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت: indexpo.ir و اینستاگرام: www.instagram.com/indexpocom مراجعه کنید.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .