سخنرانی TED : مارک فاستر گیج ، معماری که مفهوم واقعیت شما را به چالش می‌کشد

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۰۲ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۳۸۶۸ ، بازدید:۸۳۸

سخنرانی TED : مارک فاستر گیج (Mark Foster Gage) ، معماری که مفهوم واقعیت شما را به چالش می‌کشد

مارک فاستر گیج معمار، مبتکر، نوآور و دستیار دانشکده معماری ییل است. کار طراحی پیشگام او تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را با گمانه‌زنی‌های فلسفی و هم‌کاری میان رشته‌ای و همچنین در موسسات شامل موزه هنرهای معاصر، موسسه هنر شیکاگو، دوسالانه ونیز، و دوسالانه پکن معرفی کرده‌است. پروژه‌های او در مکان‌هایی مانند ووگ، شرکت چابک، نیویورک‌تایمز، بازار هارپر، و در PBS، فاکس و MTV منتشر شده‌اند.
او پروژه‌های معماری را در انواع مختلفی از دسته‌های مختلف از مرکز جدید هنر Live در کالج Bard گرفته تا برج مسکونی بیست و دو طبقه "Aurum" در منهتن طراحی کرده‌است. کار او همچنین شامل پروژه‌های فن‌آوری پیشرفته آزمایشی است که فرم‌های جدید تعامل، واقعیت مجازی، روباتیک، ۳ d چاپ، و رسانه اجتماعی فضایی برای مشتریان مانند شرکت اینتل، لیدی گاگا، گوگل، دیزل، H & M، سامسونگ و وایس را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آقای گیج، به عنوان مدیر طراحی محصول برای خط مد "Nicopanda" نیکولا Formichetti، مجموعه جدیدی از لوازم جانبی با تکنولوژی بالا از موارد آیفون تا دستگاه‌های USB را سرپرستی می‌کند. آقای گیج در قالب نامزدی و جوایزی از موسسات مختلف از جمله انجمن معماری نیویورک، موسسه معماران آمریکا، بنیاد Chernikhov، بنیاد Prize Ordoz و انجمن هنرمندان آمریکایی به نام "Avant Guardian of" به وسیله مجله سطحی به رسمیت شناخته شد.
 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .