5 نمونه ساعت مدرن

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۸ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۰۶۴ ، بازدید:۱۰۷۴

امروز قصد داریم برخی از ساعتهای مورد علاقه خود را با شما به اشتراک بگذاریم. با استفاده از این ساعتهای مدرن ، شما همیشه خواهید فهمید که ساعت چند است ، و می توانید آیتمی از طراحی مدرن را به خانه ی خود اضافه کنید.

 

5 نمونه ساعت مدرن

ساعت مدرن از مجموعه  Flipping Out Flip Clock ،که هم می تواند روی میز،کمد و هم دیوار قرار گیرد.

 

5 نمونه ساعت مدرن

ساعت کامپوزیت سیاه دلتا ،طراحی شده توسط Lawa Design،که با الهام از سبک ساعتهای آفتابی ها ساخته شده است. سطح ساعت دارای چین هایی است که در اثر تعامل با نور ، ساعت ها و سایه های مختلف را مشخص می کند.

 

5 نمونه ساعت مدرن

ساعت فلزی ریکی توسط Lemnos،خواندن این ساعت سیاه و سفید و جالب توجه بسیار آسان بوده و دارای اعداد بزرگ با یک فونت کلاسیک است.

 

5 نمونه ساعت مدرن

 ساعت بزرگ Too-do TOO Designs ،ساعتی قابل پاک کردن و نوشتن مجدد و وسیله ای مناسب برای سازماندهی برنامه کاری و برنامه زمانی می باشد.

 

5 نمونه ساعت مدرن

ساعت بامبو Texttime،کاری از cloudnola،این یک ساعت چند منظوره است،هم  زمان را می گوید  و همچنین یک شلف است.دارای طراحی خلاقانه و جذابی است که در واقع می توانید زمان را بخوانید به جای اینکه آن را به صورت عددی ببینید.
 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: design-milk

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .