اردوگاه قطره ای شکل mink

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۱۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۱۵۸ ، بازدید:۱۴۹۷

خانه در سفر یکی از روشهای امن سفر در بسیاری از کشورهای جهان در زمان کرونا محسوب می‌شود که در قالب کمپر و کاروان رایج است.با شیوع ویروس کرونا از سال گذشته ،سفر در تمام جهان یا متوقف شده و یا با استقبال بسیار کمی روبرو بوده است.علاقه‌مندان به سفر و طبیعت‌گردی،با ترس از سفر و بی‌اعتمادی به مراکز اقامتی، غذایی و تفریحی مواجه هستند.«کمپر» که در بازار گردشگری به «خانه‌های متحرک مخصوص سفر» معروف است در اروپا و آمریکا به ‌شدت مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.امروز نگاهی به یک نمونه از این کمپرها خواهیم داشت.با ما همراه باشید...

اردوگاه قطره ای شکل mink

 

اردوگاه قطره ای شکل mink:

اردوگاه قطره ای شکل mink

به نظر می رسد تقاضا برای کاروان های سبک و بدون قاب برای کمپرها افزایش فزاینده ای داشته است کمپانی مسافرتی از اسکاندیناوی،مینک کمپرز، آماده است تا شکاف موجود برای جایگزین‌های ساده سازگار با محیط‌زیست را برای کاروان‌های سنتی و ون‌های camper پر کند. پیشنهاد آن‌ها، طرحی به شکل قطره اشک است که ادعا می‌کند یک روش دوستانه و مقرون‌به‌صرفه برای سفر با یک طرح جذاب و کاربردی ارائه می‌دهد.

اردوگاه قطره ای شکل mink

 

این کاروان به اندازه کافی محکم است تا بتواند مسافت های طولانی را با اتصال به یک خودرو برقی طی کند،بدون اینکه تأثیر قابل توجهی در دامنه رانندگی آنها بگذارد.شکل آیرودینامیکی و ساختار پوسته محکم بدون فریم آن ،منجر به حدود ۴۹۰ کیلوگرم وزن می‌شود و با وجود سبک بودن،به خاطر نقطه ثقل پایین آن،بسیار پایدار و راحت است.طراحی آیرودینامیکی آن، همچنین تضمین می کند که می توان آن را با وسایل نقلیه الکتریکی یا هر خودرویی با اندازه جمع و جور استفاده کرد.

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

 

فضای داخلی، هم روشن و هم جادار است ، دارای یک نورگیر پانوراما و یک پنجره بزرگ و دایره ای شکل درطرفین است که استراحت را پس از یک روز طولانی در طبیعت تکمیل می کند.فضای پشتی مجهز به یک محیط آشپزی بزرگ با مقدار زیادی فضا، حتی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها است.دیواره های ضخیم به قطر 30 میلی متر از جنس پلاستیک ای بی اس با کیفیت و همچنین عایق کاری 19 میلی متری با آرمافلکس،سبب شده این کمپر حتی در دما منفی نیز شما را گرم نگه دارد.

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

اردوگاه قطره ای شکل mink

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .