استودیوهـای طـراحـی بـرهـان

مجموعه: فرصت‌‌های شغلی ، تاریخ انتشار: ۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۴۲۱۴ ، بازدید:۷۹۰

شرکت/مشاور/دفتر طراحی : استودیو های طراحی برهان
آدرس وب سایت : https://www.borhanstudios.com/
استان : تهران (Tehran)
شهر : تهران ( Tehran )
نشانی : فاطمیه
نوع ارتباط : حضوری
حوزه فعالیت : مسلط به نرم افزار Revit در مدلینگ و تهیه نقشه های فاز دو ::: ترسیم و طراحی نقشه های فاز یک و دو ::: بازدید و برداشت از فضای قبل و حین اجرا (ازبلیت) ::: مسلط به طراحی نما و دکوراسیون داخلی ::: نظارت بر اجرای نقشه ها در پروژه ها ::: توانایی مدیریت چند پروژه
ساعت کاری : 8
سابقه کاری : 4سال در سمت مشابه
مدرک تحصیلی : کارشناسی
مهارتها و نرم افزار های مورد نیاز : اتوکد ( AutoCAD ) , اسکتچاپ ( Sketch up ) , راینو ( Rhino ) , رویت ( Autodesk Revit Architecture ) , وی ری ( Vray )

درباره استودیوهـای طـراحـی بـرهـان 

www.borhanstudios.com
استـودیوهـای طـراحـی بـرهـان با سابقه ای موفق در عرصـــه برندینگ و هویت سازی و خلق برند در پروژه های صنعتی و عمرانی با هدف ارتقاء سطح معــرفــی و تبلیـــغ محصــولات و خدمـــات در عرصـــه ملـــی و فــرا ملـــی مشغول به ارائه خدمات و تولید محتواهای مورد نیاز بخش های مختلف جامعه اقتصادی در حوزه های مطروحه میباشد . حـــرکتهـای یکپــارچه در مجموعه استدیو های طـــراحــی بـرهـان در ســال ۲۰۲۰ با اتفاقـــات جــــذاب و اثــر گـــذاری در بخش تبلیغـــات و معــرفی محصــــولات و خدمــــات صنعتـــی کشــــور ایران در عـــرصه بین المللـی همـــراه خـــواهد بــود.

خدمات و محصولات 

بــرنـدینگـــ | خــلق بـرنـد | هـویـت ســازی نــام تجـــاری | طـــراحــی و تولـید تصــاویـر گــرافـیکـی | انیـمـیشـن | سـه بعــدی سـازی | فیلــم ســازی تبلیغــاتـی

 

استودیوهـای طـراحـی بـرهـان

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا ایزدی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .