خانه Kew Residence ، اثر تیم معماری John Wardle Architects ، استرالیا

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۴ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۴۰۵ ، بازدید:۷۳۵

خانه Kew Residence ، اثر تیم معماری John Wardle Architects ، استرالیا ( زیرنویس فارسی )

مسکونی Kew Residence ، در نزدیکی مرکز ملبورن و چشم انداز رودخانه یارا واقع شده است ، به گفته طراح پروژه ، این خانه ، معماری ، هنر ، طراحی و صنعت را به هم پیوند می دهد. طراحی  توسط  John Wardle Architects ، با جزئیات دقیق و با تأکید بر اهمیت و عناصر سفارشی ارائه شده است. این خانه به گونه ای قرار گرفته است که به عنوان بخشی از چشم انداز طبیعی درختان نارون در سایت ظاهر می شود ، به گونه ای که نشان دهنده احترام به طبیعت ذاتی طرح ژاپنی است.

عشق معمار به مصنوعات ژاپنی در فرم ها و مشخصات طراحی داخلی و معماری به تصویر کشیده شده است. در سرتاسر خانه ، کاشی های سفارشی ژاپنی با فضاهایی که در پاسخ به اندازه ، شکل و زیبایی کاشی کاری طراحی شده اند ، به عنوان معیار استفاده می شوند. دیوارهای آشپزخانه دارای یک کاشی پوسته پوسته شده از دره تاجیمی در ژاپن است. فضایی در طبقه پایین که به اتاق جنگل بامبو معروف است دارای کاشی های تولید شده در یک کوره منفرد در دره تاجیمی است. هر قطعه کمی متفاوت است و نتیجه متنوع و زیبایی را به وجود می آورد که بیانگر منحصر به فرد و ساده بودن آثار باستانی ژاپنی است. 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .