لامپ هوشمند به شکل ماه، کاری از استودیو طراحی Gingko

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۰۴ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۴۵۱ ، بازدید:۲۳۹۱

لازم نیست در فضای باز یا کنار پنجره باشید تا از این نور مهتابی لذت ببرید.لامپ هوشمند ماه ازاستودیو طراحی Gingko ،جادوی کیهانی را به خانه شما می آورد.این لامپ ضد جاذبه که بر روی بیس چوبی خود شناور و معلق است همچون ماه واقعی بصورت بیضی شکل در مدار واقعی می چرخد و نور سفید سرد از خود ساطع می کند.راز این لامپ جادویی،به آهنربای بسیار قوی که در این گوی ساخته شده با پرینتر سه بعدی ،کار گذاشته شده ،برمی گردد.

لامپ هوشمند به شکل ماه کاری از Gingko

لامپ هوشمند به شکل ماه کاری از Gingko

 

این لامپ هوشمند همچون ماه واقعی ،دارای سطحی بافت داراست و دارای سه حالت نور (سفید گرم ، سفید و زرد گرم) است که می توانید مطابق با محیط دلخواه خود،آن را تغییر حالت دهید.پایه چوبی لامپ ،در دو نوع رنگ چوب موجود است. مهم نیست که چه روز از ماه است، همیشه می‌توانید زیبایی و درخشش ماه کامل را در خانه خود داشته باشید.

لامپ هوشمند به شکل ماه کاری از Gingko

لامپ هوشمند به شکل ماه کاری از Gingko

لامپ هوشمند به شکل ماه کاری از Gingko

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: design-milk

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .