افتتاحیه اکسپو 2020 دبی ، Expo 2020 Dubai (قسمت اول)

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۰۷ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۵۲۰ ، بازدید:۶۲۹

افتتاحیه اکسپو 2020 دبی (قسمت اول)

اکسپو یک رویداد جهانی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که توسط کشوری که برنده کاندیداتوری این نمایشگاه می‌شود، برگزار می‌گردد. هر اکسپو براساس یک موضوع (یا چالش) جهانی و در محلی که به صورت ویژه برای این رویداد ساخته می‌شود برگزار می‌گردد و محلی برای تعامل و ارتباط رو در رو بین تفکر و دستآوردهای دول و بازدیدکنندگان محسوب می‌گردد.

اکسپو یک نمایشگاه و به بیان دقیق‌تر بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری محور در جهان است که هر 5 سال یک بار برگزار می شود با این حال فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری و علاقه‌مندان این حوزه تنها کسانی نیستند که می توانند از این نمایشگاه منتفع شوند چرا که اکسپو رویدادی با جنبه‌های مختلف است و تجار، تولیدکنندگان و اهالی گردشگری نیز می‌توانند با حضور در این نمایشگاه به علایق و هر آنچه در پی آن هستند، دست یابند.

اکسپو ۲۰۲۰ یک نمایشگاه جهانی به میزبانی دبی می‌باشد که از ۱ اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به مدت ۱۸۱ روز با شرکت ۱۹۲ کشور برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود نمایشگاه در اکتر ۲۰۲۰ برگزار شود اما به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹ یک سال به عقب افتاد.

 

 

 

نمایشگاه اکسپو دبی از ۰۹ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه اکسپو دبی برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می گردد و در نوع خود بی نظیر است. این نمایشگاه بی نظیر شش ماه طول می کشد و پیش بینی شده است حدود ٢٥ ملیون نفر از آن دیدن کنند. اکسپو ٢٠٢٠ دوبی در فضایی با مساحت ٥٠٠ هکتار با حضور ١٩٥ کشور و نهاد های بین المللی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده در کشور امارات برگزار خواهد شد که پاویون جمهوری اسلامی ایران با مساحت ٢٠١٤ متر مربع در زون تحرک در همسایگی پاویون های کشورهای فرانسه و پرو قرار گرفته است. اکسپو ٢٠٢٠ دبی، رویدادی مهم  و فرصتی عظیم برای شرکت ها در جهان است. حاکم دبی اعلام کرده که در  روز افتتاحیه نمایشگاه  جهان را به حیرت و شگفتی فرو می برد و همه متحیر خواهند شد. این نمایشگاه فرصت های شغلی زیادی را ایجاد خواهد کرد و فرصتی مناسب برای اقتصاد امارات خواهد بود و گردشگران زیادی برای بازدید به دبی خواهند آمد. مهندسان بسیار مشهوری طراحی این نمایشگاه را بر عهده دارند و می کوشند تا نمایشگاهی بسیار زیبا در میحطی مناسب آماده کنند . این نمایشگاه هر پنج سال یکبار برگزار می گردد و برای تمام فناوری های جهانی غرفه وجود دارد. در اهمیت این نمایشگاه باید گفت که بعد از جام جهانی و المپیک سومین رویداد مهم جهانی است. به این نمایشگاه، نمایشگاه فرهنگ ملل نیز می گویند

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .