خانه VILLA N ، اثر استودیوی معماران Giordano Hadamik ، ایتالیا

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۰۶ / ۱۴۰۳ ، شناسه: ۵۱۲۶

خانه VILLA N ، اثر استودیوی معماران Giordano Hadamik ، ایتالیا

ویلا N یک ویلا با مساحت تقریبی 250 متر مربع است که بر روی تپه های مشرف به خلیج امپریا واقع شده است. استودیوی معماران Giordano Hadamik می خواستند پروژه ای ایجاد کنند که دور از شهر با فضای سبز احاطه شده باشد. ارتباط با طبیعت و قرار گرفتن در معرض خورشید عناصر کلیدی برای طراحی و چیدمان فضاها و همچنین برجسته سازی و قاب بندی مناظر دریا و دره بود. بام سبز به تداوم منظر کمک می کند و نه تنها بخش حجمی، بلکه بخش محیطی ساختمان را نیز به حداقل می رساند.

فضای داخلی با طراحی ساده بی انتها که ترکیبی از مواد و جزئیات باکیفیت مانند چوب و سنگ طبیعی، کف‌های بتنی صنعتی و دیوارهای گچ آهکی است، تعریف می‌شود. مبلمان ثابت از چوب بلوط به طور کامل توسط استودیو GHA طراحی شده است .

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .