مسابقه بین المللی ایده‌ها در زمینه تصویر شهرها در انتهای قرن ۲۱

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۰۷ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۰۵۹ ، بازدید:۳۵۶۶

بنیاد معماری پیشگام کاتالونیا و سازمان FabLab بارسلونا، ششمین دوره مسابقه معماری پیشگام را با موضوع شهرهای مولد برگزار می‌کنند.

این مسابقه معماری به ایده‌ها و ارائه‌هایی در زمینه تصویر شهرها در انتهای قرن ۲۱ اختصاص دارد.

تمامی معماران، طراحان، دانشجویان معماری، مهندسان و برنامه‌ریزان شهری می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و در راستای ایجاد افقی برای شهرهای آیندهT ایده‌های خود را با در نظرگرفتن ویژگی‌های بومی و تکنولوژیکی ارائه دهند.

 

مسابقه بین المللی ایده‌ها , زمینه تصویر شهرها , انتهای قرن ۲۱ , قرن ۲۱ , مسابقه معماری , شهرهای مولد , FabLab , مسابقات معماری , اخبار معماری

 

مجموع جوایزی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده، ۶۰ هزار یورو است که به ایده‌های برگزیده در خصوص خانه‌های هوشمند، خانه‌های پایدار و بومی، ساختمان‌های سبز، مزرعه‌های شهری و... تعلق خواهد گرفت.

ثبت‌نام در مسابقه رایگان است و متقاضیان تا ۱۸ ژانویه ۲۰۱۶ برای ارسال آثار فرصت دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.advancedarchitecturecontest.org مراجعه کنند.

مسابقه بین المللی ایده‌ها , زمینه تصویر شهرها , انتهای قرن ۲۱ , قرن ۲۱ , مسابقه معماری , شهرهای مولد , FabLab , مسابقات معماری , اخبار معماری

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .