وبینار خانه‌های مقرون‌ به‌ صرفه

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۴ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۱۱۷۶ ، بازدید:۷۷۸

هشتمین وبینار هبیتان با هدف بررسی تجارب معماری مقرون‌به‌صرفه، ایجاد آگاهی و دانش عمومی برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، در ادامه سلسله نشست‌های علمی گروه هبیتان، وبینار« خانه‌های مقرون‌به‌صرفه » به عنوان هشتمین نشست، با سخنرانی هومان فضلی همکار و دستیار نادر خلیلی در انستیتو Cal-Earth در آمریکا و نماینده رسمی Cal-Earth در ایران، و مریم مهدیه، متخصص معماری خاک و مرمت با استفاده از بستر فضای مجازی، برگزار خواهد شد.

مبحث نظری این نشست بررسی سیاست‌های کلی معماری در مواجهه با بحران، بررسی تجربیات صورت گرفته در زمینه معماری در مواجهه با بحران و بررسی رویکردهای نوین معماری در مواجهه با بحران در دیگر کشورها است.

این برنامه تخصصی حوزه معماری، پنج‌شنبه ۳۱ تیر ماه  ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام در این وبینار شرکت کنند.

ورود به این نشست مجازی برای عموم علاقه‌مندان به حوزه معماری آزاد و ملزم به ثبت‌نام هستند.

لینک رزرو و ثبت نام: https://gapclub.ir/habitan/

لینک ورود به جلسه: https://www.skyroom.online/ch/isia/habitan

 

وبینار خانه‌های مقرون‌ به‌ صرفه , وبینار , خانه‌های مقرون‌ به‌ صرفه , وبینار خانه‌ , مقرون‌ به‌ صرفه , نادر خلیلی , انستیتو Cal-Earth , آمریکا , نماینده رسمی Cal-Earth در ایران، مریم مهدیه ، متخصص معماری , خاک و مرمت

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 163697

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .