ساختمان با پول دولت رونق نمی گیرد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۲۱۳ ، بازدید:۲۹۱۵

رییس کمیسیون حقوقی و آیین نامه های کانون سراسری انبوه سازان گفت: اظهارات وزیر محترم در رابطه با توسعه پایدار کشور  و ضرورت نگاه همه جانبه در ساخت و ساز در همایش توسعه مسکن کاملا منطقی بود.

سید مجید نیک نژاد در گفتگو با خبرنگار پیام ساختمان با بیان این مطلب،‌افزود: سیستم دولتی به هیچ عنوان نمی‌تواند تامین کننده نیاز بخش ساختمان باشد؛ این بخش باید درون زا باشد و با استفاده از سرمایه ‌های مردم با کمک دولت، سیستم بانکی، بازار سرمایه و در نهایت توسط بخش خصوصی مدیریت شود. دولت باید موانع را بردارد. به طور مثال طرح فروش اقساطی که توسط کانون سراسری انبوه سازان ارائه شده، بدون حمایت مالی دولت می‌تواند مشکلات را در این صنعت تا حدود زیادی حل کند اما تاکنون مورد بی توجهی واقع شده است.

متن کامل این گفتگو در نشریه شماره 232 پیام ساختمان به چاپ می‌رسد.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: پیام ساختمان

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .