عمارت سبز در میان برندگان دوباره سازی پاریس

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۵ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۴۹۸ ، بازدید:۳۳۹۱

همکاری دو شرکت در طراحی یک ساختمان سبز به برنده شدن آن‌ها در رقابت دوباره سازی پاریس منجر شد.

 

عمارت سبز در میان برندگان دوباره سازی پاریس , عمارت سبز , دوباره سازی پاریس , پاریس ,  Reinventer , Paris , فرانسه , خانه گیاهی , خانه الگوریتمی , ستاوین

 

دو شرکت معماری BPD Marignan و XTU Architects با همکاری SNI Group و MUArchitecture در میان برندگان مسابقه Reinventer.Paris در فرانسه قرار گرفتند.

برندگان این پروژه به دنبال ترویج ترکیب فضاهای باز و عمومی با فضای سبز، برای رسیدن به فضایی پایدار و انعطاف پذیر هستند.

بخش انسانی این مجموعه از سه فضا به صورت خانه درختی، خانه گیاهی و خانه الگوریتمی تشکیل می‌شود. کاشت گیاهان دارویی و پرورش کرم خاکی در آزمایشگاه‌های این مجموعه که مساحتی حدود 1.000متر مربع دارند هم به منظور تحقیقات زیست شناسی انجام می‌گیرد. 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .