معماران بیگ و چالش طراحی یک مجموعه آموزشی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۱۳۷ ، بازدید:۳۲۷۰

گروه معماران بیگ برنامه نوسازی مدرسه ای در ایالات متحده آمریکا را اجرا می‌کند.

 

معماران بیگ و چالش طراحی یک مجموعه آموزشی

 

گروه معماری بیگ برنامه جامعی از نوسازی و گسترش مدرسه امهرست آیزنبرگ در ایالت ماساچوست ارائه کرده است. پروژه ای که 62 میلیون دلاری برای گسترش و طراحی دوباره 70 هزار متر مربع در نظر گرفته شده و عرصه‌هایی اعم از کلاس‌ها، آزمایشگاه و مرکز رویدادهای فرهنگی هنری را در بر می‌گیرد. کار ساخت ساز سایت پروژه آغاز شده و تا سپتامبر 2018 ادامه دارد. 

پروژه فوق یک کار مشترک بین گروه معماری BIG و مسئولان نوسازی شهر بوستون است. پروژه ای که با هدف افزایش اعتبار مدرسه آیزنبرگ ، این طرح  را به مجموعه ای هماهنگ از چندین عرصه تبدیل کرده است. پیکربندی انعطاف پذیر ساختمان باعث شده تا فضای اقامتی و کاربری روزانه انطباق کاملی با هم داشته باشند و نیازهای کاربران مجموعه در طول سال را به طور کامل برطرف کنند.

ساختار جدید همچون یک حلقه بهم پیوسته است که در دو نقطه به ساختمان متصل شده و نمایی متمایزی از ورودی با پانل‌های شیشه ای شیب دار ایجاد نموده است. اتصال باغ به مرکز مجموعه فضایی باز و زیبا برای تفکر، تفریح و رویدادهای گروهی ایجاد کرده و سیرکیولاسیون زیبایی در سایت پروژه خلق نموده است.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .