رونمایی یک اپلیکیشن طراحی داخلی و دکوراسیون

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۲ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۳۴۲ ، بازدید:۲۴۲۵

این روزها توسعه دهندگان و اپلیکیشن های طراحی و معماری برنامه‌های ساده، زیبا، پرکاربرد و راحتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

رونمایی یک اپلیکیشن طراحی داخلی و دکوراسیون

 

گروه برنامه نویسی Morpholio جدیدترین برنامه طراحی داخلی و دکوراسیون را رونمایی کرد.

اپلیکیشن Meet Ava یک ماژول نیمه خودکار راحت و ساده است که به کاربر اجازه یکپارچه سازی بین تمام المان‌ها و آبجکت ها را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این برنامه راحتی و کیفیت بالای آن است. طراح می‌تواند با چینش ساده وسایل و تغییرات محیط به وسیله مرجع داخل برنامه طرحی کارآمد و کامل ارائه دهد. 

برنامه Ava بیشتر درصدد اصلاح وضع موجود پروژه‌های طراحی داخلی و ایجاد یک محیط بصری مناسب برای کارفرما ساخته شده است. برنامه ای که ویرایش را برای کاربر بسیار راحت کرده و دارای عملکردی مناسب برای افراد خاص و عام است.

منبع این نرم افزار شامل مشخصات کاملی از محصولات موجود در بازار و متریال های ساختمانی است که پس از چینش آن‌ها در محیط مد نظر خود می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید. مشخصاً چنین برنامه ای به بهینه سازی عملکرد طراحی، معماری، سرعت در طراحی و اجرای کار، سهولت و زیبایی بصری طراحی داخلی کمک شایانی می‌کند.

 

رونمایی یک اپلیکیشن طراحی داخلی و دکوراسیون

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .