فراخوان طراحی برای سیاره سرخ ، فضانورد ایرانی در میان داوران

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۶ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۵۱ ، بازدید:۳۰۴۸

یک مسابقه طراحی برای شهری در مریخ می‌خواهد آغازگر جدی‌تر اندیشیدن به سکونت‌گاه‌های فضایی باشد.
 

ظاهراً دیگر سکونت در فضا به مرزهای واقعیت نزدیک می‌شود. حالا دور از ذهن نیست که در آینده ای نزدیک موسسه‌های هوا و فضا شروع به فرستادن انسان‌ها به کرات دیگر و البته پیش از همه سیاره مریخ کنند.

 

فراخوان طراحی برای سیاره سرخ , فضانورد ایرانی در میان داوران , فراخوان طراحی , سیاره سرخ , فضانورد ایرانی , داوران ,  مسابقه طراحی , مریخ , MARS , CITY DESIGN

 

بر این اساس یک مسابقه طراحی برای شهری در مریخ می‌خواهد آغازگر جدی‌تر اندیشیدن به سکونت‌گاه‌های فضایی باشد. فراخوان این مسابقه تنها به معماران و طراحان محدود نمی‌شود و هر فردی که ایده ای در رابطه با زندگی مناسب و پایدار بر روی سیاره‌ی مریخ دارد می‌تواند در این مسابقه شرکت کند. هدف مسابقه دیدن ایده و تصور شرکت کنندگان در رابطه با زندگی آینده بر روی مریخ و به واقعیت تبدیل کردن این تصور است.

مبلغ ثبت نام در این رویداد برای دانشجویان 350 دلار و برای دیگر شرکت کنندگان 500 دلار تعیین شده است.

نکته جالب توجه در این رویداد حضور انوشه انصاری فضانورد ایرانی در میان داوران این مسابقه است. همچنین جیمز. ک.اریکسون، گرگوری جانسون، اسلید گاردنر، امیر بلکمن و اندرو بارتن دیگر داوران این رویداد هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات دقیق تر از این فراخوان اینجا کلیک نمایید .

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .