افتتاح موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی معماران زاها حدید

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۹۰ ، بازدید:۱۹۹۹

موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی معماران زاها حدید به زودی افتتاح می‌شود.

 

افتتاح موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی معماران زاها حدید

 

موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی  گروه معماری زاها حدید به زودی و در ماه دسامبر سال جاری همزمان با سالگرد تولد " آدا لاولیس"  از پیشگامان علوم کامپیوتر در جهان افتتاح می‌شود.

کنتس آگوستا آدا لاولیس دختر لرد بایرون شاعر، نخستین برنامه‌ساز رایانه شمرده می‌شود. آدا بین سال‌های ۱۸۴۲ و ۱۸۴۳ میلادی مجموعه یادداشت‌های خود شامل آنچه به عنوان اولین برنامه رایانه شناخته می‌شود منتشر کرد.

طراحان موزه علوم ریاضیات انگلستان امیدوار  هستند این مکان الهام بخش نسل‌های بعدی باشد و آن‌ها را با رشته‌هایی همانند ریاضیات و فیزیک پیوند دهد.

کانسپت این طراحی اجازه دادن به ذهن انسان برای کشف ابعاد مختلف نوآوری است. طراحی این گروه برای گالری علوم ریاضی یک مفهوم علمی را مد نظر قرار داده است چرا که ریاضیات و ابزارهای آن همواره نقش اصلی در تکامل درک انسان از طبیعت و جهان داشته‌اند.

پیچیدگی منطق و هندسه ریاضی و پیشرفت تکنولوژی در فرم موزه به خوبی نمایش داده شده است. در حالی که منطق ریاضی و هندسه می‌توانند یک مدل بصری برای درک دنیای طبیعی ارائه دهند، ابزار محاسباتی به ما اجازه می‌دهند تا سناریوهایی را که امکان درک دقیقی از مکانیسم‌های طبیعت را فراهم می‌کنند، بررسی کنیم.

 بیش از 100 شی تاریخی در دل این پویایی و سیالیت به نمایش در آمده‌اند.

 

افتتاح موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی معماران زاها حدید

 

افتتاح موزه علوم ریاضیات انگلستان با طراحی معماران زاها حدید

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .