بهترین طرح‌های معماری 2017 به روایت آرک‌دیلی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۷ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۴۰ ، بازدید:۲۰۹۴

وبسایت آرک‌دیلی بهترین طرح‌ها و ایده پردازی‌های معماری 2017 را منتشر کرد.

 

بهترین طرح‌های معماری 2017 به روایت آرک‌دیلی

 

طرح‌ها و اسکیس‌های معماری فارغ از اینکه هرگز به مرحله عملی اجرای پروژه‌ها منجر شده باشند یانه، خود روشی برای بیان ایده‌های معمارانه است. حتی در ایده‌هایی که به صورت عملی صورت تحقق پیدا می‌کنند، این پیش طرح‌ها و ایده پردازی‌ها به ویژه طرح‌هایی که به صورت دستی شکل می‌گیرند، شاید بیش از هرچیز تفکرات، دیدگاه‌ها و حتی شیوه و امضای شخصی معماران را نمایندگی می‌کنند.  

نوع کاغذ، شخصیت و ارزش خطی و دیگر شاخصه‌های بصری همه و همه گواه همین ویژگی‌ها و تفاوت دیدگاه‌ها میان طراحان است و به ویژه در شرایطی که پروژه‌های معماری در اثر اقتضائات ویژه این حرفه از مرحله ایده پردازی و طراحی تا ساخت و ساز دچار دگرگونی‌هایی می‌شوند، شاید همین پیش طرح‌ها است که نمای نزدیک تری از ایده‌های طراحان پیش روی ما می‌گذراند.

بر این اساس، آرک دیلی رسانه تخصصی معماری طبق روال هر ساله طی فراخوانی از پروژه‌های ارائه شده به این پایگاه اطلاع رسانی، فهرستی از بهترین طرح‌های معماری سال را برگزیده و در معرض دید مخاطبان قرار داده است.

این فهرست 80 طرح برگزیده سال را که از میان هزار و دویست طرح ارسال شده به آرک دیلی انتخاب شده‌اند به نمایش می‌گذارد.

مجموعه طرح‌های برگزیده 2017 آرک دیلی را اینجا می‌توانید ببینید.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .