همراهی مارینا آبراموویچ با دو چهره جهانی معماری در طرح توسعه انستیتو هنر نیویورک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۰۸ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۷۶ ، بازدید:۱۷۵۵

" مارینا آبراموویچ" با همراهی دو چهره جهانی معماری طرح توسعه انستیتو هنر نیویورک را دنبال می‌کنند.

 

همراهی  مارینا آبراموویچ  با دو چهره جهانی معماری در طرح توسعه انستیتو هنر نیویورک

 

به دنبال فراخوان " مارینا آبراموویچ"  پرفورمنس‌آرتیست سرشناس  برای حمایت از طرح توسعه انستیتو هنر نیویورک که در سال 2012 صورت گرفته بود، این مرکز هنری اعلام کرده که تا کنون کمک‌های مالی نزدیک به 5هزار نفر از طرفداران آبرامویچ و برخی از سلبریتی ها به رقمی بالغ بر 2 میلیون دلار رسیده است.

هنگامی که آبراموویچ برای اولین بار این پروژه را در سال 2012 معرفی کرد، اهدافی چون بر سر زبان انداختن هادسون نیویورک از طریق تجهیز این مرکز هنری را به میان کشید.حالا مشخصاً اعلام شده که  انستیتو هنر نیویورک که به آبراموویچ  تعلق دارد، با هدف ایجاد یک فضای جدید با رویکرد "همکاری‌های میان هنر، تکنولوژی و معنویت" فعالیت خواهد کرد.

آبرامویچ برای این طرح توسعه از دو چهره شناخته شده معماری جهان یعنی " شو شیگه ماتسو" و " رم کولهاس" دعوت به همکاری کرده است. این انستیتو در ساختمانی توسعه می‌یابد که پیش از این به عنوان یک سالن تئاتر قدیمی  فعالیت می‌کرده است. گفته می‌شود این تیم قدرتمند در کنار یکدیگر پیاده سازی ایده‌های جسورانه ای را در این پروژه  در دستور کار قرار داده‌اند.

این ساختمان قدیمی در خیابان 620 کلمبیا در هادسون نیویورک قرار دارد و از سوی یکی از نزدیکان آبراموویچ به او اهدا شده است.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .