فراخوان مسابقه طراحی فضای تعاملات اجتماعی در بستک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۱۲ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۳۰۰۵ ، بازدید:۱۷۶۶

با حمایت شهرداری و شورای شهر بستک، طراحی فضای تعاملات اجتماعی در این شهر به مسابقه گذاشته شد. به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , در راستای بهبود فضای تعاملات اجتماعی در شهر بستک، شهرداری و شورای این شهر، فراخوانی مبنی بر به مسابقه گذاشتن طراحی این فضا منتشر کردند.

بر اساس این فراخوان شرکت در این مسابقه برای همه علاقه مندان آزاد است. همچنین مسابقه حاضر به صورت آزاد و در یک مرحله برگزار می‌شود.

در مورد افراد حقیقی که به صورت گروهی در مسابقه شرکت خواهند کرد، تنها فردی که به عنوان سر گروه ثبت نام می‌کند، جهت انجام مراحل مسابقه به رسمیت شناخته می‌شود.

آثار قبل از ارائه به هیات داوران توسط دبیرخانه مسابقه بررسی می‌شود و در صورت رعایت شرایط مسابقه و مسائل فنی، جهت داوری نهایی به هیات داوران ارجاع خواهد شد.

هیچ گونه نام، نام خانوادگی، آدرس، کد و نشانی نباید بر روی شیت ارسالی درج شود.

شرکت کنندگان بعد از ارسال طرح (در ۲ (دو) شیت ۷۰*۵۰ سانتی متر) به ایمیل h.memaribastaki@gmail.com یک کد دریافت می‌کنند که مشخص کننده طرح ارسالی است.

برگزار کننده در قبال تاخیر و یا خسارت وارده به مدارک قبل از تحویل آن به دبیرخانه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

ارسال اثر توسط شرکت کنندگان به منزله قبول مقررات است.

۹- تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزار کننده بوده و متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال اثر توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت اثر است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت کننده مورد نظر از مراحل مسابقه حذف شده و به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

به آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه مسابقه ارسال شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید طراح‌های مورد نیاز  را در ۲ (دو) شیت ۷۰*۵۰ سانتی متر به صورت پرینت شده به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

طرح شامل پلان، نما، مقاطع، تصاویر سه بعدی و هر چیزی که طرح شما را گویا تر نشان دهد می‌شود. در این مسابقه هوشنگ مهر اردلان، شهاب الدین ارفعی، محمد حسن مومنی و  فریدون فراهانی (داور علی البدل) به عنوان اعضای هیئت داوران در این مسابقه معرفی شدند.

در این مسابقه نفر اول ۱۰ (ده) میلیون تومان، نفر دوم ۵ (پنج) میلیون تومان و طرح برگزیده سوم،3 (سه) میلیون تومان به عنوان جایزه اهداء خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق سایتwww.bastak.ir فرم‌های لازم را دریافت کنند.

شرکت کنندگان تا 6 اسفندماه سال جاری فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه مسابقه واقع در استان هرمزگان، شهرستان بستک، ساختمان فرهنگی مسجد جامع بستک، طبقه دوم، دبیرخانه همایش معماری، کد پستی ۷۹۶۱۷۱۳۵۵۱ و یا ایمیل h.memaribastaki@gmail.com ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های تلفن: ۰۹۱۷۷۶۲۵۱۸۰ و  ۰۷۶۴۴۳۲۲۲۵۸ تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، برندگان این مسابقه تا 9 اسفندماه سال جاری از طریق رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

 

فراخوان , مسابقه , طراحی , فضای تعاملات اجتماعی , بستک , هنرآنلاین , استان هرمزگان , شهرستان بستک , ساختمان فرهنگی , مسجد جامع بستک , ستاوین , شبکه هنر

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .