از روستای جعفرآباد تا موزه سعدآباد , در چهارشنبه‌های تهران بررسی می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۲۲۷ ، بازدید:۷۷۴

نشست‌ چهارشنبه‌های تهران با موضوع  , از روستای جعفرآباد تا موزه سعدآباد , با بررسی نمود سبک‌های معماری ایرانی در معماری کاخ‌های سعدآباد برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، سلسله نشست‌های  چهارشنبه‌های تهران  هر چهارشنبه عصر در باغ کتاب تهران با شعار  , تهران، شهری که دوستش دارم  برگزار می‌شود. در نشست این هفته که امروز ۳ مهر ماه از ساعت ۱۸ تا  ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد موضوع  از روستای جعفرآباد تا موزه سعدآباد  مورد بررسی قرا خواهد گرفت.

در این نشست رضا فیضی؛ پژوهشگر تاریخ معماری به بررسی نمود سبک‌های معماری ایرانی در معماری کاخ‌های سعدآباد می‌پردازد ؛ حمید وکیل‌باشی موزه‌دار و پژوهشگر هنر و تاریخ اجتماعی با موضوع سعد آباد از جعفرآباد تا دره جنی (شکل گیری کاخ سعدآباد در اراضی مالکان قاجاری) سخنرانی می‌کند؛ حمیدرضا حسینی کارشناس تاریخ و تهران‌پژوه شکل‌گیری و گسترش باغ‌های شمیران در دوره قاجار را بررسی خواهد کرد و رضا دبیری‌نژاد موزه‌دار و پژوهشگر علوم اجتماعی و امور فرهنگی به موضوع سعدآباد، سیاست، هویت خواهد پرداخت.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست که ویژه عموم است به میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران، ( راهروی سروستان باغ کتاب تهران ) مراجعه کنند.

 

از روستای جعفرآباد تا موزه سعدآباد , چهارشنبه‌های تهران , موزه سعدآباد , تهران , نشست‌ چهارشنبه‌های تهران , معماری کاخ‌های سعدآباد , هنرآنلاین , باغ کتاب تهران , حمید وکیل‌باشی , کاخ سعدآباد , جعفرآباد , دره جنی , رضا فیضی , اخبار معماری

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: honaronline

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .