سه نمایشگاه حوزه معماری و شهرسازی در شیراز

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۸ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۳۳۵ ، بازدید:۸۶۳

چهارمین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون و نمایشگاه نمای ساختمان ، محوطه‌سازی و فضای شهری در شیراز برپا می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، سه نمایشگاه حوزه معماری و شهرسازی به طور همزمان، از هشتم تا یازدهم آبان ماه ۹۸ در شیراز برگزار می‌شود. "اولین نمایشگاه نمای ساختمان، محوطه‌سازی و فضای شهری"؛ "چهارمین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون" و "هشتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر" از روز چهارشنبه 8 آبان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان فارس افتتاح خواهند شد.

محورهای نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون؛ بر اساس مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، سرویس جهیزیه، میز نهارخوری، لوستر و تزیینات روشنایی، تجهیزات و دکوراسیون داخلی و تجهیزات مبلمان اداری است و در دو نمایشگاه دیگر محورهای مربوط به نمای ساختمان، فضاهای شهری و لوازم آشپزخانه، استخر و حمام نیز ارائه خواهد شد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند از ۸ تا ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان فارس در شیراز مراجعه کنند.

 

سه نمایشگاه حوزه معماری و شهرسازی در شیراز , نمایشگاه , حوزه معماری و شهرسازی , شیراز , معماری، طراحی و دکوراسیون و نمایشگاه نمای ساختمان , محوطه‌سازی و فضای شهری , هنرآنلاین , اخبار نمایشگاه ها , نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون , مبلمان راحتی، کلاسیک , استیل ، سرویس خواب ، سرویس جهیزیه ، میز نهارخوری ، لوستر , تزیینات روشنایی، تجهیزات , دکوراسیون داخلی , تجهیزات مبلمان اداری

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: honaronline.ir/

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .