جاذبه گردشگری کوه فانجینگ در ارتفاع 2500 متری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۸ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۴۳۷ ، بازدید:۱۳۰۸

یکی از جاذبه های گردشگری که این روزها دارای طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی در سرتاسر جهان هستند، کوه ها می باشند که بی شک جزء پرمخاطب ترین مجموعه های گردشگری در سطح جهان می باشد که سالانه تعداد زیادی از گردشگران برای گردش و تفریح در این مناطق گردشگری حضور پیدا می کنند.کوه فانجینگ
اما اگر شما نیز عاشق کوهنوردی و گردش در ارتفاع هستید، شاید تاکنون کوه فانجینگ کشور چین را چندین بار شنیده باشید چرا که یکی از مرتفع ترین و جذاب ترین کوه ها می باشد که دقیقا در جنوب غربی چین واقع شده است.
کوه فانجینگ یا فانجینگشان ( به زبان چینی ها ) یکی از جاذبه های گردشگری پر مخاطب چینی است که دارای ارتفاع 2500 متری می باشد و در سال 2018 میلاد به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شد.

 

 

جاذبه گردشگری , کوه فانجینگ , ارتفاع 2500 متری , میراث جهانی یونسکو , جاذبه های گردشگری پر مخاطب چینی , چین , ستاوین , زبان چینی , کوه ها , کوه ,کوهنوردی

 


علاوه بر زیبایی و جذابیتی که این کوه دارد و سالانه تعدادی از گردشگران را به خود جذب می کند، دارای دو معبد بودایی نیز می باشد که به همین دلیل یکی از مکان های مقدس برای بودیسم و پیروان این دین می باشد و بین این دو معبد بودایی یک دره باریک وجود دارد.
با این حال رسیدن به کوه فانجینگ کار آسانی نیست برای رسیدن به این کوه از شهر تونگرن، 90 دقیقه به طول می انجامد.
همچنین این کوه موقعیتی مناسب برای رشد و پرورش گیاهان و حیوانات مختلف اعم میمون طلائی گوئیژو و سمندرهای بزرگ چینی می باشد و جالب است بدانید که در این منطقه حدودا بیش از 2000 گونه گیاه و درخت وجود دارد که بسیاری از آنها در سرتاسر چین نایاب هستند و با این حال یکی از بی نظیرترین و جذابترین مناظری است که می توانید از ارتفاع 2500 متری به چین تسلط پیدا کنید..

جاذبه گردشگری , کوه فانجینگ , ارتفاع 2500 متری , میراث جهانی یونسکو , جاذبه های گردشگری پر مخاطب چینی , چین , ستاوین , زبان چینی , کوه ها , کوه ,کوهنوردی

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: http://akharinkhabar.ir/interestings/5620713

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .